کرونا اماکن و باشگاه‌های ورزشی چهار شهرستان زنجان را به تعطیلی کشاند


کرونا اماکن و باشگاه‌های ورزشی چهار شهرستان زنجان را به تعطیلی کشاند

زنجان - ایرنا - معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: اماکن و باشگاه‌های ورزشی چهار شهرستان این استان به علت شیوع ویروس کرونا از امروز /2 مرداد ماه جاری/ به حالت تعطیل درآمدند.

غفار امانی، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در پی اعلام ستاد مقابله با کرونا استان زنجان مبنی بر مقابله و پیشگیری از ابتلا ورزشکاران به این بیماری منحوس، فعالیت کلیه اماکن و باشگاه های ورزشی در شهرستان های زنجان، ابهر، خرمدره و خدابنده تا اطلاع ثانوی، ممنوع اعلام شد.

وی با بیان اینکه این اداره کل برای حفظ سلامت ورزشکاران در وضعیت کرونایی، تابع تصمیمات ستاد مقابله با کرونا استان است و این تعطیلی تا بازگشت شرایط به وضعیت نارنجی، ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: با باشگاهدارانی که نسبت به این موضوع مهم بی تفاوت باشند برخورد قانونی خواهد شد.

امانی با تاکید بر اینکه با توجه به احتمال آلودگی به ویروس کرونا، لازم است ورزشکاران از حضور در اماکن و باشگاه های ورزشی به جد پرهیز کنند، اظهار داشت: فقط رشته های که فعالیت در آنها در فضای باز بوده و غیر برخوردی می باشند تعطیل نیستند که "تیراندازی اهداف پروازی، تیر و کمان، چوگان، دو و میدانی، سوارکاری، قایقرانی، کوهنوردی، گلف، شنا روباز، موتورسواری و اتومبیلرانی، دوچرخه سواری و والیبال ساحلی را شامل می شود.

در زمان حاضر استان زنجان از وجود ۳۶۱ باشگاه ورزشی خصوصی، ۲۷۰ مکان ورزشی سرپوشیده و روباز متعلق به این اداره کل، ۱۴۸ خانه ورزش روستایی و ۱۳۳ مکان ورزشی متعلق به سایر ادارات و ارگان‌ها، بهره‌مند است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

زنجان، برفی و بارانی می‌شود