اجرای پویش «هر خانه یک پرس غذا» به همت کانون امام علی(ع) نکا


اجرای پویش «هر خانه یک پرس غذا» به همت کانون امام علی(ع) نکا

چادرنشین از اجرای پویش نذر «هر خانه، یک پرس غذا» خبر داد و گفت: در عید غدیر امسال با برنامه ریزی انجام شده مقرر شد به نیت روز عید غدیر، هر خانه حداقل یک پرس غذا آماده و در بین نزدیکان و همسایگان توزیع کنند.

«مجتبی چادرنشین» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن در پیک جدید ویروس کرونا با برنامه ریزری انجام شده بسیاری از برنامه های عید غدیر کانون امام علی(ع) در فضای مجازی و با هدف معرفت افزایی اجرایی می شود.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) مسجد امام جعفر صادق(ع) کوی مهرگان نکا افزود: برگزاری مسابقات فرهنگی و قرآنی، معرفت‌افزایی و اهتمام ویژه به خطبه غدیر و دستگیری از نیازمندان از برنامه های مهم ما در این ایام است.

وی خاطر نشان کرد: با شیوع کرونا بسیاری از برنامه های مناسبتی تحت تاثیر کرونا قرار گرفت اما از کیفیت برنامه ها کاسته نشده و در فضای مجازی اجرایی می شود.

چادرنشین از اجرای پویش نذر «هر خانه، یک پرس غذا» خبر داد و گفت: در عید غدیر امسال با برنامه ریزی انجام شده مقرر شد به نیت روز عید غدیر، هر خانه حداقل یک پرس غذا آماده و در بین نزدیکان و همسایگان خود توزیع کند.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) مسجد امام جعفر صادق(ع) کوی مهرگان نکا افزود: دهه ولایت و عید سعید غدیر عیدی بزرگ برای ما مسلمانان است و باید در احیای بیش از پیش این عید تلاش شود.

وی یادآور شد: یکی از بهترین اتفاق‌ها در این مناسبت حضور عموم مردم و مشارکت جمعی آن‌ها است که اثری مستقیم در ماندگاری و احیای این سنت‌های حسنه دارد و در همین راستا تلاش شد تا با اجرای پویش «هر خانه، یک پرس غذا» همه مردم در این کار خیر شریک شوند.

پایان پیام/175

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید