تزریق واکسن کرونا در استان اردبیل از مرز 162 هزار دز عبور کرد


تزریق واکسن کرونا در استان اردبیل از مرز 162 هزار دز عبور کرد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: در 24 ساعت گذشته 100 بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند و 4 نفر در اثر ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست داد.

شهرام حبیب‌زاده نهم مرداد در جمع خبرنگاران گفت: در ۲۴ ساعت گذشته 100 بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند و 4 نفر در اثر ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست داد.

وی با افزود: مجموع واکسن تزریق شده در استان اردبیل در دو نوبت اول و دوم نیز 162 هزار و 443 واکسن بوده است که از این تعداد 122 هزار و 895 واکسن مربوط به نوبت اول و 39 هزار و 548 واکسن مربوط به نوبت دوم می‌باشد.

حبیب‌زاده با بیان اینکه واکسیناسیون معلمان نیز در استان آغاز شده است، گفت: افراد بالای 55 سال نیز می‌توانند با مراجعه به مراکز واکسیناسیون واکسینه شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل ادامه داد: همچنین 53 بیمار کرونایی نیز با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان اردبیل مرخص شدند.

حبیب‌زاده خاطرنشان کرد: در حال حاضر شمار کل بیماران بستری در استان اردبیل 485 نفر است که از این تعداد 79 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه ICU قرار دارند.

به گفته وی، هم‌اکنون شهرستان‌های اردبیل، پارس‌آباد، اصلاندوز، گرمی، مشگین‌شهر و خلخال در وضعیت قرمز و شهرستان‌های بیله‌سوار، نمین، سرعین، نیر و کوثر در وضعیت نارنجی قرار دارند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)