بسیج کارمندان خراسان رضوی به تشکیل دولت اسلامی کمک می‌کند


بسیج کارمندان خراسان رضوی به تشکیل دولت اسلامی کمک می‌کند

مشهد- ایرنا-سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان خراسان رضوی اعلام کرد: این سازمان با تاسی از ایثارگران کارمند در دوران دفاع مقدس می‌کوشد تا با مشارکت در توسعه همه جانبه، مقابله با تهاجم فرهنگی و نفوذ دشمن و اقدام جهادی نسبت به انجام وظیفه ذاتی خود در تشکیل دولت اسلامی و خدمت رسانی بی منت اقدام کند.

به گزارش روز پنجشنبه خبرگزاری جمهوری اسلامی در بیانیه‌ این سازمان که به مناسبت چهارم شهریورماه روز کارمند صادر شد و نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت با گرامیداشت یاد و خاطره ۲۱ هزار شهید کارمند دولت جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت سالگرد شهادت شهیدان باهنر و رجایی الگوها و اسوه های مدیریت انقلابی و جهادی و با تبریک این روز آمده است: توانمندسازی نیروهای متعهد به ویژه مدیران و کارمندان عزیز برای پیشبرد گام دوم انقلاب اسلامی از جمله ضرورت‌های مهم و سرنوشت‌سازی است که سازمان بسیج ادارات و کارمندان خراسان رضوی آن را در دستور کار خود قرار داده اند و این اقدام راهبردی را پیگیری می کنند.

این بیانیه می افزاید: فرماندهان رده های بسیج کارمندی استان ضمن فراگرفتن آموزش های لازم با تکیه بر سیاست های کلی نظام اداری و اجرای منشور اخلاقی کارمندان، آمادگی دارند تا با استفاده از مدیران و کارمندان بسیجی با اولویت اجرای کیفی و موثر میز خدمت در ادارات و مساجد مناطق محروم و روستاها به عنوان پرچمدار تکریم ارباب رجوع و وجدان کاری در جهت تحقق نقشه راه اصلاح نظام اداری و خنثی نمودن عملیات روانی دشمن باعث افزایش رضایتمندی ملت شریف و شهید پرور گردند.

همچنین امروز مراسم غبارروبی مزار شهدای خواجه ربیع مشهد با حضور جمعی از فرماندهان حوزه مقاومت بسیج ادارات این شهر برگزار شد.

رییس سازمان بسیج ادارات و کارمندان خراسان رضوی روز پنجشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: همزمان با هفته دولت و به منظور تجلیل از مقام شامخ شهدا و بخصوص شهدای کارمند این مراسم با قرائت زیارت عاشورا در محل خواجه ربیع برگزار شد.

ابوالفضل کهنسال افزود: ۳۱ حوزه مقاومت بسیج و ۵۶۴ پایگاه بسیج کارمندان در استان خراسان رضوی فعال است که از این تعداد هفت حوزه و ۱۹۰ پایگاه در شهر مشهد است.

استان ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری خراسان رضوی با ۳۰۰ هزار رزمنده دوران دفاع مقدس تاکنون ۱۷ هزار و ۲۸۴ شهید، ۴۹ هزار و ۸۱۴ جانباز و سه هزار و ۳۹۷ آزاده در راه تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی و حفظ تمامیت ارضی کشور تقدیم کرده است.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شیمیل ها چه افرادی هستند؟