کارکنان و فعالان تاسیسات گردشگری خراسان رضوی واکسینه می‌شوند


کارکنان و فعالان تاسیسات گردشگری خراسان رضوی واکسینه می‌شوند

مدیرکل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: در آستانه هفته دولت و گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر کارکنان شاغل در تاسیسات گردشگری استان واکسینه می‌شوند.

سیدجواد موسوی اظهار کرد: با رایزنی انجام شده با وزارت ‌بهداشت و با همراهی و همکاری استانداری خراسان رضوی، سهیمه اختصاصی ویژه واکسیناسیون فعالان گردشگری استان اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: در این راستا لازم است تا تمام مدیران و بهره‌برداران تاسیسات گردشگری، لیست کارکنان تحت پوشش خود را در سامانه ملی نظارت، آمار و اطلاعات گردشگری(جانا) به نشانی اینترنتی www.myst.mcth.ir و در پنل اختصاصی خودشان با شناسه و رمز عبور خود وارد کنند.

مدیرکل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی ادامه داد: در ادامه پس از ارزیابی نهایی توسط معاونت گردشگری اداره‌کل استان، زمان و مکان تزریق واکسن به اطلاع ذی‌نفعان خواهد رسید.

بر اساس گزارش روابط‌ عمومی اداره‌کل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، موسوی خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام‌ شده با همکاری کانون هماهنگی تشکل‌های حرفه‌ای گردشگری استان ۲ هتل پنج ستاره در شهر مشهد مقدس برای انجام واکسیناسیون در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند