دولتمردان بدون واسطه مشکلات مردم را بشنوند


دولتمردان بدون واسطه مشکلات مردم را بشنوند

امام جمعه جیرفت گفت: دولتمردان باید مشکلات مردم را بدون واسطه از نزدیک بشنوند و با بهره گیری از تعامل و همفکری مردمی برای حل آنها تلاش کنند.

حجت‌الاسلام"میثم تارم" صبح امروز هشتم شهریورماه در آیین عطرافشانی قبور مطهر شهدای جیرفت به مناسبت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت اظهار کرد: هفته دولت فرصتی مغتنم است که مسوولان باید از آن برای ارائه گزارش عملکرد دولتمردان و بهره‌برداری از طرح های عمرانی ساله استفاده کنند.

وی هفته‌ دولت را فرصتی برای قدردانی مردم از عملکرد مسئولان عنوان کرد و افزود: مردم نیز از این فرصت برای تجلیل از مسئولان خادم و خدمتگزار خود استفاده می کنند.

تارم کار جهادی را از خصوصیات بارز دولت شهیدان رجایی و باهنر دانست و اظهار کرد: کار جهادی و مخلصانه می تواند گره گشای مشکلات کشور باشد.

امام جمعه جیرفت با توصیه به دولت جدید گفت: تمام ارکان دولت جدید باید خود را مزین به شاخصه های دولت انقلابی و ویژگی‌های دولت شهیدان رجایی و باهنر کنند.

وی حضور در گلزار شهدا به منظور تجدید میثاق با شهدا جهت تداوم مسیر شهدا، خدمت خالصانه و حراست از ارزش‌های اسلامی عنوان‌ کرد.

تارم از مسوولان خواست سبک زندگی مردمی را سرلوحه‌ کار قرار دهند و افزود: مسوولان با پرهیز از اشرافی‌گری باید در کنار مردم باشند و مشکلات مردم را بی واسطه از خود مردم بشنوند و با بهره گیری از تعامل و همفکری مردمی برای حل آن تلاش کنند.

امام جمعه جیرفت اعتماد مردمی را بزرگترین سرمایه دولت دانست و اظهار کرد: باید با مردم محوری در امورات و پرهیز از وعده‌های غیرقابل تحقق، این اعتماد تقویت شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرنوشت تاسفبار بازیگر خردسال فیلم باشو غریبه کوچک بعد 40 سال+ بیوگرافی و عکس های باورنک...