آیا سرمایه‌گذاری روی ارز شیبا اینو منطقی است؟ 


آیا سرمایه‌گذاری روی ارز شیبا اینو منطقی است؟ 

ارز دیجیتال شیبا در آگوست سال 2020 راه‌اندازی شده و در اوایل سال 2021 از رشد و محبوبیت چشمگیری برخوردار بود. خیلی از افراد این ارز را به عنوان نسخه جدید ارز دوج کوین می‌شناسند. نوشته آیا سرمایه‌گذاری روی ارز شیبا اینو منطقی است؟  اولین بار در تجارت‌نیوز پدیدار شد.

**تجارت‌نیوز این تحلیل را تایید یا رد نمی‌کند و انتشار این رپورتاژ به سفارش نوبیتکس به معنای توصیه برای خرید یا فروش نیست**

ارز دیجیتال شیبا بدون اینکه پروژه و پشتوانه قوی داشته باشد در آگوست سال ۲۰۲۰ راه اندازی شد و در اوایل سال ۲۰۲۱ رشد قیمتی بسیار زیادی داشت که این موضوع توجه اکثر تریدرها و سرمایه‌گذاران بازار رمزارزها را به خود جلب کرد. Shiba Inu از یک سگ ژاپنی الهام گرفته و با رمزارز دوج کوین شباهت‌های زیادی دارد به گونه‌ای که خیلی از افراد این ارز را به عنوان نسخه جدید ارز دوج کوین می‌شناسند. برای آشنایی بیشتر با شیبا و سرمایه‌گذاری در این ارز دیجیتال شوخی (میم کوین) با ما تا پایان این مقاله همراه باشید. ارز دیجیتال شیبا در آگوست سال ۲۰۲۰ راه‌اندازی شده و در اوایل سال ۲۰۲۱ از رشد و محبوبیت چشمگیری برخوردار بود.

معرفی ارز شیبا

در اوایل سال ۲۰۲۱ بازار با موج زیادی از توکن‌هایی با نماد سگ و الهام گرفته از دوج کوین رو‌به‌رو شد. با اینکه خیلی از افراد در این توکن‌ها سرمایه‌گذاری کردند و توانستند سود به دست آورند ولی بسیاری از تحلیلگران آنها را نوعی شوخی در بازار ارزهای دیجیتال در نظر می‌گرفتند.

ارز دیجیتال شیبا اینو با شعار قاتل دوج کوین (Dogecoin Killer) به بازار وارد شد و سایت رسمی این ارز خود را به این نام معرفی کرده بود.

SHIBA INU برای ایجاد این ارز سه دلیل زیر را اعلام می‌کند:

“ما از صفر شروع کردیم ، با صفر.” “ذهن‌های درخشان تیم پشت شیب هرگز قبلاً با یکدیگر همکاری نکرده بودند.” “ما سگ‌های شیبا اینو را دوست داریم.”

اولین ارزی که در صرافی غیرمتمرکز ShibaSwap لیست شد توکن شیبا اینو بود که با نماد SHIB شناخته می شود و مبتنی بر استاندارد ERC-20 می باشد.

در واقع صرافی غیر متمرکز شیبا سواپ با هدف ایجاد بستری برای تبدیل کوین‌های مختلف به شیبا راه اندازی شده است.

تاریخچه شیبا اینو و بنیانگذار این ارز

طراحی و راه اندازی شیبا اینو بر روی بلاکچین اتریوم انجام شد. شخصی ناشناس به نام “ریوشی” در آگوست ۲۰۲۰ این توکن را معرفی کرد.

۵۰ درصد از کل عرضه توکن شیبا توسط بنیانگذاران این رمزارز روی صرافی غیر متمرکز یونی سواپ قرار گرفت و بقیه توکن‌ها به ویتالیک بوترین بنیان گذار اتریوم هدیه داده شد. او پس از اهداء ۱ میلیارد دلار توکن شیبا به صندوق امداد رسانی کووید در کشور هند، سایر توکن‌هایش را سوزاند.

علت روند صعودی قیمت و افزایش حجم معاملات این رمز ارز توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران مشهور به آن بوده است.

مناسب‌ترین کیف پول‌های شیبا اینو

جدول زیر به بررسی برخی از محبوب‌ترین کیف پول‌های شیبا و ویژگی‌های مهم مرتبط با هر کدام پرداخته است.

توجه داشته باشید که گزینه‌های سخت افزاری کیف پول شیبا برای سرمایه‌گذاری بلند مدت و مبالغ بالا بهتر می‌باشند.

نام کیف پولنوع کیف پولپلتفرم‌های پشتیبانی شدهذخیره سازی چند ارزیرابط کاربری
کیف پول تراستنرم افزاریموبایلداردساده
کیف پول متامسکنرم افزاریموبایل / تحت وبداردساده
کیف پول اتمیکنرم افزاریموبایل / دسکتاپداردساده
کیف پول کوینومینرم افزاریموبایل / دسکتاپداردساده
کیف پول لجر نانو اسسخت افزاریداردسخت
کیف پول ترزورسخت افزاریداردسخت

خرید شیبا (SHIB) به صورت لحظه‌ای از پی ۹۸

صرافی پی ۹۸ به عنوان یکی از پرسابقه‌ترین پلتفرم‌های فعال در زمینه ارزهای رمزپایه و پول‌های الکترونیک امکان خرید شیبا خودکار را به صورت کاملا خودکار و در ۲۴ ساعت شبانه‌روز برای کاربران فراهم کرده است.

شما می‌توانید پس از ایجاد حساب کاربری در سایت پی ۹۸ و احراز هویت که در زمان بسیار کوتاهی انجام می‌شود، اقدام به خرید شیبا، خرید دوج کوین ارزان، خرید تتر و خرید بیش از ۴۰۰ رمز ارز دیگر با پرداخت ریالی نمایید.

علاوه بر این فروش و نقد کردن سرمایه‌های رمزارز و تبدیل توکن‌ها و کوین‌های مختلف به ریال در این صرافی با قیمت روز و طی فرایند کاملا خودکار در دسترس می‌باشد.

پاسخ سوالات متداول

چه صرافی‌هایی از شیبا اینو پشتیبانی می‌کنند؟

برخی از مهمترین صرافی‌ها برای ترید شیبا اینو عبارتند از : صرافی بایننس، صرافی کوکوین و صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ

آیا سرمایه‌گذاری در شیبا سودآور است؟

در صورتی که ریسک‌پذیر هستید خرید این ارز ممکن است برای شما مناسب باشد. در حال حاضر بسیاری از تحلیلگران معتقدند که آینده این رمزارز صعودی است. با این حال بسیاری دیگر آن را به دلیل نداشتن پشتوانه مورد انتقاد قرار می‌دهند.

آیا شیبا اینو شت کوین است؟

این ارز خصوصیات و ویژگی‌های شت کوین‌ها را دارد و می‌تواند در این دسته قرار بگیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا آدم‌های حسابگر خطرناکند: 10نشانه آدم‌های حسابگر