167 میلیون تومان اقلام بهداشتی میان مددجویان قزوینی توزیع شد


167 میلیون تومان اقلام بهداشتی میان مددجویان قزوینی توزیع شد

قزوین - ایرنا - رییس اداره بهداشت و درمان کمیته امداد استان قزوین گفت: بیش از 167 میلیون تومان اقلام بهداشتی شامل ماسک و محلول ضد عفونی از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون در میان نیازمندان استان تهیه و توزیع شده است.

به گزارش ایرنا، حمیدرضا یارقلی روز سه شنبه در جلسه شورای مدیران کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین، اظهار داشت: از این میزان کمک بیش از ۱۳۵ میلیون تومان را کمیته امداد امام خمینی (ره) و ۳۲ میلیون تومان را سازمان بسیج ادارت با تعامل و هم افزایی تأمین کرده اند.

این مسوول اضافه کرد: در این طرح، چهار هزار و ۱۷۸ خانوار تحت حمایت از این اقلام بهره مند شده اند که امیدواریم برای پیشگیری و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در خانواده های تحت پوشش این اداره کل موثر باشد.

یارقلی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون، امکان ارائه خدمات سازمان به صورت غیرحضوری بود که منجر به ارایه اکثر خدمات سازمان در این فضا شد.

وی تصریح کرد: رعایت دستورالعمل های بهداشتی در ادارت و مراکز نیکوکاری خدمت رسان به نیازمندان، اقدام دیگری بود که به صورت جدی درحال انجام است تا سلامت همکاران، نیازمندان و محرومان صیانت شود.

رئیس اداره بهداشت و درمان کمیته امداد استان قزوین یادآور شد: این نهاد آمادگی دارد در کنار سایر کمک ها، کمک های بهداشتی مردم نیکوکار را نیز برای محرومان و نیازمندان پذیرا باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی