دوران دفاع مقدس موجب ارتقای توان نظامی و دفاعی کشور شد


دوران دفاع مقدس موجب ارتقای توان نظامی و دفاعی کشور شد

ارومیه- ایرنا- فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نیروی زمینی ارتش گفت: دفاع مقدس، دفاع از ارزش های اسلامی و انسانی بود که به برکت خون شهدا موجب ارتقای قدرت نظامی و دفاعی کشور شد.

امیر سرتیپ علی حاجیلو روز پنجشنبه در دیدار با رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی اظهار داشت: حرکت ناوگروه ارتش جمهوری اسلامی ایران در آب‌های آزاد نیز یک اقتدار بین المللی برای کشور اسلامی بود که مایه مباهات نظام و انقلاب است.

وی افزود: دفاع مقدس، سرفصل تابناک و همیشه درخشان تاریخ مقاومت ملت مومن ایران اسلامی است که همواره به عنوان عالی ترین الگوی شجاعت، از جان گذشتگی و پایمردی در راه دین، وطن و آرمان های والای الهی و انقلابی مانا و جاودان خواهد بود.

سرتیپ حاجیلو اضافه کرد: دفاع مقتدرانه رزمندگان اسلام از کیان اسلامی از جمله افتخارات بزرگ و نظام اسلامی ایران است که هرگز نباید از اذهان مردم فراموش شود.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی نیز با بیان اینکه دفاع مقدس نشات گرفته از نهضت حسینی و عاشورایی است بیان کرد: دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و دلاورمردی‌های شیر زنان و شیر مردان ولایت مدار ایران اسلامی است.

ناصر عتباتی افزود: ارتش غیرتمند و دلاور کشور ما ارتش مکتبی و انقلابی بوده و هست که در صحنه دفاع از این مرز و بوم با پشتیبانی از ولایت فقیه جانانه در برابر تعرض دشمنان ایستاد.

وی تاکید کرد: اوج این ایستادگی و جانفشانی در دوران دفاع مقدس بود که با تقدیم شهیدان و جانبازان بسیاری درخت انقلاب را آبیاری نموده است.

وی افزود: تقدیر از یادگاران دفاع مقدس حداقل کاری است که ما می‌توانیم انجام دهیم تا بگوییم نه ما و نه مردم، شجاعت ها و دلیری های شما دلیر مردان را فراموش نخواهد کرد.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی ادامه داد: ما نیز در دستگاه قضایی و در سنگر عدالت تلاش می‌کنیم با احقاق حق برای رضایتمندی خداوند و مردم، پاسدار خوبی برای خون شهیدان و ایثارگران باشیم.
به گزارش ایرنا، رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی در پایان این دیدار لوح تقدیر و یک جلد کلام الله مجید به پاس بزرگداشت هفته دفاع مقدس به سرتیپ حاجیلو که از یادگاران هشت سال دفاع مقدس است اهدا کرد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| ویدئویی باورنکردنی از یک سگِ پیانیست!