خانواده‌های معظم شهدای شهرستان جوانرود تجلیل شدند


خانواده‌های معظم شهدای شهرستان جوانرود تجلیل شدند

کرمانشاه- ایرنا- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه روز سه‌شنبه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور در منزل تعدادی از خانواده های معظم شهدا شهرستان جوانرود از آنان تجلیل کردند.

به گزارش ایرنا؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه در این دیدارها با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: ما از سوی نمایندگی ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه آمده ایم تا با خانواده های معظم شهدا دیدار و عرض سلام و ارادتی داشته باشیم.

حجت الاسلام «حجت الله فاضلی» با اینکه ما در دیدار با خانواده های معظم شهدا قوت قلب می گیریم، افزود: شهدا رفتند تا ارزش‌ها و اقتدار نظام بماند؛ پس ما نیز امروز وظیفه‌ داریم از اهداف و آرمان‌های والای این ارمغان شهدا صیانت و حفاظت کنیم.

وی اظهار داشت: خانواده معظم شهدا چشم و چراغ ملت ایران هستند و ملت ایران در طول انقلاب نشان داده‌اند همواره به آرمان‌های شهدا پایبند هستند.

فرماندار جوانرود نیز با بیان اینکه هیچ چیزی قابل مقایسه با جان شیرین انسان نیست، گفت: شهدا برای اعتلای و اسلام و انقلاب از جان شیرین خود گذشتند.

«رستگار یوسفی» افزود: یکی از مهمترین وظیفه ما حفظ شان و جایگاه شهداست که برای همیشه محفوظ می ماند.

مسئول فرهنگی نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه نیز به نقش مردم کُرد و اهل سنت استان کرمانشاه در دفاع از اسلام و انقلاب اشاره کرد و گفت: مردم کُرد و اهل سنت استان کرمانشاه یک هزار و ۶۴۲ شهید، ۲ هزار و ۷۱۵ جانباز و ۱۵۶ آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

«احمد محمدی» افزود: امروز نیز مردم کُرد و اهل سنت برای دفاع اسلام و انقلاب از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال