تداوم نهضت همدلی و مهربانی در بین بچه مسجدی ها زنجان


از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون بچه مسجدی ها به صورت خودجوش و با همراهی خیرین بسته های معیشتی و بهداشتی را در اختیار خانواده های نیازمند قرارمی دهند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون بچه های مسجدی به صورت خودجوش و با همراهی خیرین بسته های معیشتی و بهداشتی را در اختیار خانواده های نیازمند قرارمی دهند.

با شروع سال تحصیلی جدید بچه های مسجدی اقدام به شناسایی دانش آموزان بی بضاعت و نیازمند در سطح محلات خود کرده اند تا با تهیه بسته های لوازم التحریر تجربه های شروع سال جدیدعلم و دانش را برای این کودکان رقم بزنند.

به همین منظور بچه های مسجد حسینیه بی سیم زنجان 100 بسته لوازم تحریر هر بسته شامل پنج دفتر، جامدادی، مداد رنگی 6 مداد قرمز و مشکی، 6 خودکار، خط کش، پاک کن و مداد تراش در بین این دانش آموزان توزیع کردند.

در این مسجد بسته های معیشتی و گوشت قربانی در مناسبت های سال و با همراهی خیرین خریداری و توزیع می شود.

تداوم نهضت همدلی و مهربانی در بین بچه مسجدی ها زنجان

در مسجد حضرت معصومه(ص) روستای حسن ابدال زنجان نیز سومین جلسه از کلاس های امداد و نجات با حضور جمعی از خواهران مسجدی برگزار شد.

این دوره های آموزشی در راستای آشنایی مادران با کمک های اولیه و اصول امداد و نجات در مسجد برگزار می شود.

تداوم نهضت همدلی و مهربانی در بین بچه مسجدی ها زنجان

بچه های مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان نیز با جمع آوری 3 میلیون و 600 هزار تومان، دستگاه سنگ فریز یک سرپرست خانواده را تعمیر کرده و زمینه بازگشت به کار این فرد را فراهم کردند.

در این مسجد طرح احسان حسینی از ابتدای سال آغاز شده و در مناسبت های مختلف کمک های خیرین و اصحاب مسجد برای دستگیری از نیازمندان و اشتغالزایی خانواده های بی بضاعت جمع آوری می شود.

تداوم نهضت همدلی و مهربانی در بین بچه مسجدی ها زنجان

همچنین در این مسجد حلقه صالحین نوجوانان، به همت کانون فرهنگی و هنری شهدای هسته ای، همراه با پخش وصیت نامه شهید حبیب اله گوزلیان در راستای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان و نوجوانان برگزار شد.

پایان پیام/73

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

استمرار خدمت کریمانه مرکز نیکوکاری مسجد امام رضا(ع) به محرومان