استاندار فارس همدلی مردم برای توسعه استان را خواستار شد


استاندار فارس همدلی مردم برای توسعه استان را خواستار شد

شیراز-ایرنا- محمدهادی ایمانیه استاندار فارس با صدور پیامی، همدلی و همراهی مردم در توسعه و آبادانی استان را خواستار شد.

متن کامل این پیام که نسخه‌ای از آن روز دوشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، بدین شرح است:

بسمه تعالی

*« إِنَّمَا الْمُؤْمِنُونَ إِخْوَةٌ فَأَصْلِحُوا بَیْنَ أَخَوَیْکُمْ وَاتَّقُوا اللَّهَ لَعَلَّکُمْ تُرْحَمُونَ»*
*در حقیقت مؤمنان با هم برادرند، پس بین برادرانتان را سازش دهید و از خدا پروا بردارید، امید که مورد رحمت قرار گیرید*

مردم مومن، رشید، شهید پرور و ولایت مدار استان فارس؛

اکنون که به فضل خداوند، فرصت خدمتگذاری جدیدی برای تحقق آرمان‌های امام خمینی" ره" و شهدای والامقام و منویات مقام معظم رهبری و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و اعتلای فارس برای بنده فراهم شده است، با اتکال به پروردگار متعال و با پشتوانه حمایت و همدلی شما هم استانی های عزیز، با نیت الهی و تمام توان در مسیر خدمت و کسب خشنودی خداوند گام بر می دارم. و معتقدم رضایت مردم خوب فارس، نشانه رضایت پروردگار است.

بر این باورم که سرزمین فارس با وجود نیروهای توانمند، متعهد و ظرفیت های بسیاری که در حوزه های مختلف دارد، مستعد و شایسته رسیدن به بهترین جایگاهاست.
رجا واثق دارم که با همت‌ همه دست اندرکاران، نخبگان، حمایت مردم و کار جهادی دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی، فارس که به فرموده مقام معظم رهبری در قله قرار دارد، سرشار از امید، توفیق و رضایتمندی گردد.

اینجانب بر خود لازم می دانم ضمن تقدیر و تشکر از مردم شریف مناطق مختلف فارس، نماینده بزرگوار ولی فقیه در استان، امام جمعه معزز شیراز و تولیت محترم آستان مقدس حضرت احمدبن موسی(ع)، و تولیت محترم سید علاالدین حسین، نمایندگان محترم مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، روحانیت معظم، اعضای شورای شهر و روستاها، فرهنگیان عزیز و دانشگاهیان گرامی، اهالی قرآن، فرهنگ، هنر و سیاست، مسئولین، خبرنگاران، اصحاب رسانه، احزاب و تشکل‌ها تقاضا نمایم که با توجه به شرایط کرونایی و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی و همچنین مشکلات رفاهی و تنگنای معیشتی مردم، از ابراز محبت و تبریک حضوری نسبت به این خدمتگذار خودداری نمایند و به منظور جلوگیری از اسراف و صرف هزینه، از عرضه هرگونه هدیه و نصب بنر در اماکن عمومی خودداری فرمایند*

به امید توفیقات روزافزون برای همگان

محمد هادی ایمانیه
استاندار فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرنوشت تاسفبار بازیگر خردسال فیلم باشو غریبه کوچک بعد 40 سال+ بیوگرافی و عکس های باورنک...