بدنبال رفع مشکل بازیکنان هستیم


بدنبال رفع مشکل بازیکنان هستیم

رئیس فدراسیون بدمینتون کشورمان از رایزنی با کمیته ملی پارالمپیک برای رفع خرید ویلچر مسابقات ورزشکاران خبر داد.

محمدرضا پوریا در گفت وگو با ایسنا در خصوص برگزاری مسابقات پارابدمینتون قهرمانی کشور به میزبانی اصفهان، اظهارکرد: مسابقات در سطح بسیار خوب و با استقبال از سوی استان ها در اصفهان به بهترین شکل برگزار شد، اصفهان همچون همیشه میزبان شایسته ای بود و توانست مسابقات را در دو بخش بانوان و آقایان برگزار کند.

وی افزود: نفرات برتر این مسابقات به اردوهای تیم ملی دعوت می شوند، اردوهای تیم ملی جهت شرکت در مسابقات بحرین که آذرماه برگزار می شود از اول آبان ماه به صورت مستمر و منظم تا زمان اعزام برگزار می شود، اردوی بعدی این بازیکنان در بخش آقایان اصفهان و بانوان شیراز خواهد بود و در نهایت دو ورزشکار بانو و دو ورزشکار آقا به مسابقات بحرین اعزام خواهند شد.

رئیس فدراسیون بدمینتون در خصوص مشکلات ورزشکاران در ارتباط با نامناسب بودن ویلچرهای آنها برای حضور در مسابقات گفت: در حال رایزنی و برنامه ریزی با کمیته ملی پارالمپیک هستیم تا بتوانیم مشکل این عزیزان را رفع کنیم.

استان ها استقبال خوبی داشتند

علیرضا قاری قرآن - رئیس هیئت بدمینتون استان اصفهان نیز با اشاره به استقبال خوب استان ها برای شرکت در مسابقات گفت: دومین دوره مسابقات پارابدمینتون قهرمانی کشور با برنامه ریزی خوب و منسجم مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شد و تیم های شرکت کننده استقبال بسیار خوبی داشتند.

وی افزود: امیدواریم نتایج این مسابقات با بهتر شدن شرایط شیوع ویروس کرونا بتواند زمینه ساز برنامه ریزی های خوب فدراسیون باشد، در این دوره میزبان تیم های مختلفی بودیم و مسابقات در شرایط بسیار خوبی برگزار شد و هیچ اعتراض یا مشکلی را شاهد نبودیم.

به گزارش ایسنا، دومین دوره مسابقات پارابدمینتون قهرمان کشوری بانوان و آقایان از ۱۹ مهرماه به میزبانی اصفهان برگزار شد که در بخش بانوان ۵۰ نفر و در بخش آقایان نیز ۸۰ نفر ورزشکار با یکدیگر به رقابت پرداختند.

انتهای پیام


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

قطع برق، مشکلی برای بیماران بیمارستان ایجاد نمی کند