پوشش واکسیناسیون بالای 18سال در سیستان و بلوچستان به 55درصد رسید


پوشش واکسیناسیون بالای 18سال در سیستان و بلوچستان به 55درصد رسید

زاهدان- ایرنا- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: هم‌اینک پوشش واکسیناسیون کرونا در حوزه زیر پوشش این دانشگاه در جمعیت سنی بالای 18 سال به 55 درصد رسیده است.

دکتر سید مهدی طباطبایی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: با توجه به افزایش تعداد شهرهای قرمز در کشور وضعیت کرونا شکننده است و احتمال خیز جدید کرونا در کشور و سیستان و بلوچستان وجود دارد.

وی با اشاره بر رصد کردن و حساسیت بیشتر بر وضعیت کرونا در سطح سیستان‌ و بلوچستان افزود: تقویت نظام مراقبت این ویروس و تشدید نظارت بر مراکز غربالگری کرونا مورد تاکید است.

به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان با افزوده شدن ۱۶۸ مورد جدید کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در سیستان و بلوچستان شمار مبتلایان این ویروس در استان به ۱۲۷ هزار و ۱۳۱ نفر رسید.

دکتر سیدمحمد هاشمی‌شهری افزود: در شبانه‌روز گذشته با فوت چهار نفر، شمار درگذشتگان ناشی از کرونا در سیستان و بلوچستان به ۲ هزار و ۵۶۹ نفر رسید.

وی با بیان اینکه هم‌اینک ۱۸۳ بیمار حاد تنفسی و ۶۰ فرد مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان تحت درمان قرار دارند افزود: از مردم عزیز درخواست می‌شود در صورت امکان و نداشتن ضرورت در خانه بمانند و چنانچه از خانه بیرون می‌روند اصول بهداشتی و آداب تنفسی را به خوبی رعایت کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!