تکمیل سد پارسیان پس از 28 سال


تکمیل سد پارسیان پس از 28 سال

استاندار فارس گفت: پس از بازدید از سد پارسیان در این شهرستان مقرر شد با پیگیری های نماینده مجلس و قول مساعدی که از رییس جمهور و وزیر نیرو گرفته‌ایم، به زودی شاهد تکمیل و به بهره برداری رسیدن این سد پس از 28 سال باشیم.

محمدهادی ایمانیه چهارشنبه ۵ آبان در سفر به‌ شهرستان ممسنی، ضمن بازدید از پروژه‌ها و بخش‌های مختلف این شهرستان، به خبرنگاران گفت: امیدوار هستیم که تا پایان امسال، مشکل تونل جاده نورآباد به بوان، رفع و قطعه‌ای از این پروژه آماده بهره برداری شود.

ایمانیه با بیان اینکه مسیر نورآباد به بوان، از محورهای ناایمن فارس به شمار می‌رود که مواردی از تصادف در آن حادث شده است، لزوم تسریع در تکمیل این پروژه را یادآور شد و گفت: در خصوص گازرسانی و آبرسانی به 20 روستای شهرستان، دستور لازم صادر شده است.

استاندار فارس با ابراز تأسف از این که دو پروژه ورزشگاهی در شهرستان ممسنی نیمه کاره مانده و رو به تخریب است، یکی از موارد مورد تاکید را تسریع در تکمیل این پروژه‌ها اعلام و ضمن اشاره به بازدیدی که از ساختمان شهرداری نورآباد داشت یادآور شد که تصمیمات لازم برای این پروژه هم اتخاذ شده است.

او که در این سفر به زیارت قبور شهدای گمنام در تپه نور الشهدا نورآباد رفته بود از تخصیص اعتبار برای احداث یک مجتمع فرهنگی در این مکان خبر داد و ابراز امیدواری کرد که کلینیک ویژه بیمارستان ولیعصر(عج) تا پایان سال تکمیل شود و در اختیار مردم شریف قرار گیرد.

برپایه این گزارش، ایمانیه ضمن تاکید بر لزوم راه اندازی بخش ام‌آر آی در شهرستان ممسنی، خاطرنشان کرد: ۱۲ پروژه مدرسه سازی در ممسنی نیز به زودی تکمیل خواهد شد.

استاندار فارس یادآور شد: یکی از خواسته‌های مردم تکمیل جاده دالین به نورآباد است که در سفر هیئت دولت دستورات لازم در این خصوص گرفته و پس از آن نیز پیگیری‌ها از طریق وزارت راه انجام شده که بر این اساس مقرر شد قطعات یک و سه این مسیر نیز ساخته شود و به زودی مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش ایسنا، ایمانیه در این سفر همچنین به دعوت لیلا کشاورز، از دانشجویان دانشکده پزشکی که قهرمان بین‌المللی تکواندو است، از روستای دیده‌بان در بخش دشمن زیاری بازدید کرد.

ایمانیه در حاشیه این بازدید ضمن اشاره به اینکه منطقه دشمن‌زیاری عنوان بزرگترین تاکستان دیم کشور را به خود اختصاص داده است، عنوان کرد: رفع مشکلات این تاکستان با سرمایه گذاری بخش خصوصی و ایجاد صنایع تبدیلی با هدف ایجاد اشتغال و تقویت گردشگری، در دستور کار قرار می‌گیرد.

استاندار فارس همچنین مشکل آنتن دهی تلفن همراه در روستای دیده‌بان را یکی از موارد مدنظر دانست و دستور بررسی و اجرای راهکارهای رفع آن را صادر کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل