تغییرات اقلیمی زندگی بشر را با تحول همراه کرده است


تغییرات اقلیمی زندگی بشر را با تحول همراه کرده است

قم-ایرنا-معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: وضعیت محیط زیست جهان وضعیت مناسبی نیست و مساله تغییر اقلیم تمام جنبه های زندگی بشر را با تحول روبه رو کرده است.

علی سلاجقه روز پنجشنبه در دیدار با آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید قم، افزود: در مناسبات بین المللی مسائل زیست محیطی و تغییر اقلیم به تدریج جای برخی مسائل مهم جهانی مانند هسته ای را می گیرد و هرسال اهمیت آن بیشتر می شود.

وی بیان کرد: سازمان حفاظت محیط زیست در مباحث مدیریتی کلان کشور و به ویژه محیط زیست، نیاز زیادی به رهنمودهای علمای حوزه علمیه دارد.

معاون رییس جمهوری اظهار داشت: کمبود بارش و کم آبی یکی از معضلات امروز کشور است.

سلاجقه ادامه داد: موضوع محیط زیست دارای ارزش و امنیت حیاتی است و لازم است تا مردم نسبت به حفظ محیط زندگی خود توجه لازم را داشته باشند.

وی بیان کرد: مردم از دولت سیزدهم با شعارهای انقلابی انتظارات دیگری دارند تا در کنار رونق گرفتن مسائل اقتصادی و کسب و کار، مسائل زیست محیطی نیز به سمت بهبودی و مطلوبیت حرکت کند.

علی سلاجقه معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور، امروز در سفر به قم ضمن دیدار و گفت و گو با آیات نوری همدانی و علوی گرگانی از مراجع تقلید، از تلاب شکار مره استان بازدید به عمل می آورد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه محیط زیست

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج