اجتماع 13 آبان در مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار برگزار می‌شود


اجتماع 13 آبان در مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار برگزار می‌شود

وحدانی گفت: به مناسبت روز استکبارستیزی اجتماع 13 آبان و جشن روز دانش آموز در مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار برگزار می‌شود.

«سودابه وحدانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با گرامیداشت روز دانش‌آموز اظهار کرد: دانش‌آموزان امروز آینده‌سازان فردا هستند و باید برای تعلیم و تربیت آنها برنامه‌ریزی مدونی صورت گیرد.

مدیر کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار افزود: هفته بسیج دانش‌آموزی بهترین فرصت برای تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی راه شهدا به دانش‌آموزان است.

وی با بیان اینکه جذب نوجوانان و جوانان به مساجد یکی از اقدامات مهم و اساسی کانون زینبیه(س) خشکرودبار است که به طور جدی دنبال می‌شود گفت: این کانون با برگزاری برنامه‌های جذاب برای این قشر از جامعه در صدد جذبشان به مسجد است.

وحدانی با اشاره به اینکه شرایط مکانی در تربیت نوجوانان و جوانان خیلی مهم است تصریح کرد: اگر آموزش در یک فضای معنوی برگزار شود قطعا بر افراد تاثیر معنوی خواهد داشت و حتی نشستن در مسجد باعث هدایت و رشد و تعالی شده و پالایش درونی و بیرونی به همراه دارد.

مدیر کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار خاطرنشان کرد: این کانون به مناسبت فرا رسیدن 13 آبان اقدام به برگزاری جشن روز دانش‌آموز همراه با برنامه‌های متنوع در مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار کرده است.

وی تجلیل از دانش آموزان و تبیین علل استکبارستیزی ملت ایران را از برنامه‌های این مراسم برشمرد و خاطرنشان ساخت: باید جوانان را با مفاهیم استکبارستیزی و و علل آن آشنا کنیم تا تداوم دهنده راه شهدا باشیم.

پایان پیام/526

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ ذوقم وه یه که بیای بشنوم دنگ صدات