همایش «نماز، نماد قدرت و اقتدار معنوی در سپاه» برگزار می شود


همایش «نماز، نماد قدرت و اقتدار معنوی در سپاه» برگزار می شود

حجت الاسلام شیخعلی از برگزاری همایش «نماز، نماد قدرت و اقتدار معنوی در سپاه» خبر داد و گفت: نماز در دین مبین اسلام از مهمترین موضوعات دینی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «حسین شیخعلی»، امروز (چهارشنبه 12 آبان) در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری همایش «نماز، نماد قدرت و اقتدار معنوی در سپاه»، گفت: نماز در دین مبین اسلام از مهمترین موضوعات دینی است.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در دانشکده علوم و فنون زرهی نزسا (نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی) اظهار کرد: خبرنگاران انقلابی می توانند پیام های دینی و ارزش های انقلابی و اسلامی را به جامعه منتقل کنند.

وی با اشاره به اینکه توجه به نماز یکی از وظایف حکومت های دینی است، افزود: چهار ویژگی برای حکومت ها مطرح است که یکی از آنان اقامه نماز است و در پیام های عاشورایی حضرت سیدالشهدا (ع) به اقامه نماز تاکید فرمودند.

حجت الاسلام شیخعلی با یادآوری این مطلب که در بحث نماز که نماد قدرت قدرت و اقتدار معنوی در سپاه است، ویژه برنامه هایی در نظر گرفتیم که به مدت 10 روز برنامه های مختلفی در قالب های گوناگون برگزار خواهیم کرد، یادآور شد: نزدیک به 2 سال است که تمام برنامه ها تحت تاثیر بیماری کرونا قرار گرفتند، در نظر گرفتیم با این برنامه ها که از 13 آبان آغاز می شود روح نماز را در استان زنده کنیم.

وی با اشاره به اینکه جشنواره های هنری در این همایش با سرفصل های شعر، نقاشی، مقاله، کلیپ کوتاه، دلنوشته ها، سرود و تک خوانی برگزار می شود و عموم علاقمندان می توانند از طریق کانال در شبکه «ایتا» به آدرس meftaholjanah که در نظر گرفته شده است، آثار خود را ارسال کنند.

حجت الاسلام شیخعلی تاکید کرد: نماز قدرت و اقتدار معنوی برای هر مومن است و در بحث دوم همایش که ویژه مجموعه سپاه و دانشکده بوده، همایش های مختلف برگزار می کنیم که در روزهای 13، 20 و 22 آبان برگزار می شود.

وی با یادآوری این مطلب که مراسم اختتامیه با حضور کارکنان سپاه و دانشجویان از سراسر کشور برگزار می شود، اظهار کرد: نماز جماعت برای دانشجویان، پایوران و سربازان در تمام زمان های اذان برگزار می شود، دیدار علما و ائمه جماعات، تجلیل از ائمه جماعت و برگزاری مسابقات حضوری نماز از دیگر برنامه های این همایش است.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!