تعویض باتری ماشین در محل تهران با آچاره


تعویض باتری ماشین در محل تهران با آچاره

باتری ماشین یکی از قسمت‌های اصلی خودرو است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آچاره، خودرو به کمک باتری استارت می‌خورد و روشن می‌شود. سیستم صوتی ماشین و چراغ‌ها بدون باتری توانایی کار کردن ندارند. باتری خودرو به دلایل مختلفی می‌تواند دچار خرابی و مشکل شود. هر باتری بسته به مدل و برندی که دارد، طول عمر مشخصی دارد. در ادامه به طور مختصر درباره مشخصات باتری خودرو و مزایای تعویض باتری در محل با آچاره، که یک سامانه آنلاین درخواست خدمات است، صحبت خواهیم کرد.

نکات مهم خرید و تعویض باتری ماشین

هنگام خرید باتری چند نکته را باید مد نظر قرار دهید:

ابعاد و اندازه باتری: باتری‌ خودروها بر اساس طول و عرض و ارتفاع دسته‌بندی می‌شوند. باتری را بر اساس نیاز خودرو تهیه کنید. مشخصات باتری مناسب در دفترچه راهنمای ماشین شما نوشته شده است. بهتر است به این مشخصات دقت کنید. در صورت نبود دفترچه راهنما، حتما برای خرید باتری از مکانیک‌ مجرب کمک بگیرید. تاریخ تولید و ساخت باتری: باتری تازه یعنی باتری که مدت زمان زیادی از تاریخ تولیدش نگذشته باشد. صفحات باتری مدتی بعد از تولید سولفاته می‌شوند. پس هر چقدر باتری تازه‌تر باشد بهتر است. ظرفیت ذخیره باتری: ظرفیت ذخیره باتری، میزان شارژی است که می‌تواند ذخیره ‌کند. ظرفیت ذخیره به تاریخ کیفیت ساخت، طول عمر باتری، نحوه شارژ شدن باتری و ... بستگی دارد. گارانتی و ضمانت باتری: بهتر است باتری که برای خودروی خود تهیه می‌کنید از گارانتی بلندمدت برخوردار باشد. گاهی باتری بعد از نصب و تست دچار مشکل می‌شود و نیاز است شرکت تولیدکننده خدمات مناسب ارائه دهد. آمپر: آمپر باتری باید متناسب با مشخصات سیستم برق خودرو شما باشد. عمر مفید باتری: عمر مفید باتری از زمانی که تولید می‌شود محاسبه می‌شود. پس باتری خریداری کنید که مدت زیادی از تاریخ تولیدش نگذشته باشد تا بیشترین استفاده را از آن ببرید.

باتری اتمی ماشین برند پاورسل

یکی از برندهای معتبر باتری خودرو، باتری‌های پاورسل است که توسط شرکت کرمان باتری ارگ، از شرکت‌های زیرمجموعه صنایع خودروسازی کرمان موتور تولید می‌شود. باتری‌های برند PowerCell با استفاده از تکنولوژیExpanded Metal و در دو نوع پایه کوتاه و پایه بلند و با آمپرهای مختلف تولید می‌شوند. باتری پایه کوتاه مناسب خودروهای پژو، پراید، برلیانس و ... است و باتری پایه بلند مناسب خودروهای ژاپنی و چینی مانند جک، میتسوبیشی، کیا و ... از ویژگی‌های باتری‌های پاورسل کرمان باتری می‌توان به این موارد اشاره کرد:

کاهش مصرف آب سرعت عملکرد بالا در هوای سرد بدون نیاز به مراقبت و نگهداری کاهش خود دشارژ باتری استفاده از تکنولوژی Expanded Metal گارانتی طولانی مدت

تعویض باتری ماشین در محل تهران با آچاره


آچاره از این باتری‌های باکیفیت در خدمات تعویض باتری در محل تهران استفاده می‌کند. باتری‌های کرمان باتری دارای گارانتی ۱۲ ماهه به اضافه سه ماه گارانتی هدیه (جمعا ۱۵ ماه) هستند. در ادامه از مزایای استفاده از این سرویس خواهیم گفت.

مزایای تعویض باتری ماشین در محل با آچاره

یکی از خدمات خوبی که آچاره ارائه می‌دهد، امکان تعویض باتری در محل است. به کمک این سرویس دیگر لازم نیست شما خودرو را به تعمیرگاه ببرید و هزینه اضافی بابت این کار بپردازید. در صورت نیاز به تعویض باتری، متخصصان آچاره با تجهیزات کامل در محل اعلام شده حاضر می‌شوند و مشکل خودرو را بررسی می‌کنند و در صورت نیاز، باتری خودروی شما را تعویض می‌کنند. اما تعویض باتری در محل با آچاره چه مزایای دیگری دارد؟

تعویض باتری ماشین در محل تهران با آچاره

خدمات قابل دسترس و آنلاین: شما می‌توانید با استفاده از وب‌سایت، نرم‌افزار موبایل آچاره و یا شماره تلفن ۱۴۷۱ به صورت آنلاین درخواست خود را ثبت کنید. متخصصین آچاره در اسرع وقت برای خدمات باتری به باتری یا تعویض باتری، در محل اعلام شده حاضر می‌شوند. ثبت سفارش در آچاره هیچ هزینه‌ای ندارد و کاملاً رایگان است و به معنای تعهد برای پرداخت هزینه نیست. شما می‌توانید به‌صورت آنلاین با متخصصین آچاره چت کنید و در صورت عدم توافق، بدون اینکه نیاز به پرداخت هزینه باشد سفارش خود را لغو کنید و یا تعمیرکار خود را عوض کنید. هزینه خدمات دهی آچاره کاملاً رقابتی و منصفانه است. خدمات پشتیبانی آچاره ۱۲ ساعت در روز و در تمام روزهای هفته، حتی روزهای تعطیل ارائه می‌شود. دسترسی به آچاره از طریق سایت، اپلیکیشن، شماره تلفن اختصاصی ۱۴۷۱ و شبکه‌های اجتماعی امکان‌پذیر است. خدمات تعویض باتری در محل، توسط تیمی انجام می‌شود که در سال‌های ۱۳۹۸،۱۳۹۷ و ۱۳۹۹ به طور پیاپی به عنوان اپلیکیشن برتر در جشنواره وب و موبایل انتخاب شده است. روند تصمیم‌گیری در آچاره شفاف، ساده و مطمئن است. با مطالعه نظرات مشتریان قبلی و مشاهده امتیازات متخصص از کیفیت کار، نحوه برخورد و مسئولیت‌پذیری او مطلع خواهید شد. تمام خدمات آچاره تحت پوشش بیمه هستند و برای استفاده از خدمات هیچ نگرانی‌ای بابت خطرات احتمالی در حین انجام کار نخواهید داشت. انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال