دوره آموزشی مضامین قرآنی در نهج البلاغه در آستان مقدس عباسی


دوره آموزشی مضامین قرآنی در نهج البلاغه در آستان مقدس عباسی

موسسه قرآن کریم در آستان مقدس عباسی از برگزاری دوره آموزشی مضامین قرآنی در نهج البلاغه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، موسسه قرآن کریم وابسته به مجتمع علمی قرآن کریم در آستان مقدس عباسی دوره آموزش قرآنی با عنوان «مضامین قرآنی در نهج البلاغه» را برگزار کرد.

شیخ جواد النصراوی، مدیر موسسه قرآن کریم گفت: این دوره با مشارکت بیش از 30 استاد از استادان این موسسه و شعبه های دیگر آن در استان ها برگزار می شود. قرار است که دروس این دوره عصر هر پنجشنبه در صحن آستان مقدس عباسی برگزار شود.

النصراوی افزود: شرکت کنندگان در این دوره متونی از نهج البلاغه را دریافت می کنند. علاوه بر آن، ادله و مضامین قرآنی که در این متون آمده است، تبیین می شود و درباره اقتران حدیث ثقلین سخن گفته می شود.

وی ادامه داد: این دوره در نوع خود نخستین دوره است، زیرا به مضامین قرانی در نهج البلاغه پرداخته می شود. استاد آن از متخصصان و حافظان نهج البلاغه است.

النصراوی تاکید کرد: این موسسه همواره از طریق پروژه ها و دوره ها و برنامه های متعدد به دنبال خدمت به ثقلین است. روزهای آینده شاهد آغاز مجموعه جدیدی از دوره های تخصصی مهم خواهیم بود.

موسسه قرآن کریم وابسته به مجتمع علمی قرآن کریم در آستان مقدس عباسی هرازچندگاهی فعالیت های قرآنی را باهدف گسترش فرهنگ قرآنی بین محافل اجتماعی به ویژه متخصصان برگزار می کند.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!