استاندار قزوین: بسیج حافظ عزت و عظمت انقلاب اسلامی است


استاندار قزوین: بسیج حافظ عزت و عظمت انقلاب اسلامی است

قزوین-ایرنا- استاندار قزوین گفت: بسیج حافظ عزت و عظمت انقلاب اسلامی است و بسیجیان همواره در مسیر پاسداری و صیانت از ارزش‌های نظام و تقویت اقتدار آن گام برمی‌دارند.

به گزارش ایرنا، محمد مهدی اعلایی در مراسم غباروبی مزار شهدا و حضور در جمع بسیجیان شهرستان بویین زهرا همزمان با هفته بسیج افزود: مسیر بسیج، مسیر عزت، اقتدار و عظمت برای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.

وی با تبریک هفته بسیج،اظهار داشت: مسیری که بسیجیان آنرا برگزیده اند مقابله با مستکبران و دفاع از مستضعفان و آزادگان است ودر نهایت به عدالت جهانی منجر خواهد شد.

استاندار قزوین با اشاره به شهادت یکی از سربازان خطه بویین زهرا در نبرد با اشرار در مرزهای غربی کشورمان،گفت: تقدیم این شهدا نشان می دهد، نیروهای مسلح همچنان در راه حفظ نظم و امنیت این مرز و بوم جانفشانی می کنند.

اعلایی همچنین گفت: برکات و ثمرات بسیج در کشورمان و فراتر از مرزهای آن قابل لمس و مشاهده است.

وی با بیان اینکه ما ملتی شهیدپرور هستیم و عزت و اقتدار میهن اسلامی مان به برکت خون پاک شهدا به دست آمده است،افزود: راه شهدا در این کشور با قوت ادامه دارد.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) بویین زهرا نیز گفت: بسیج مظهر مردم سالاری دینی می باشد و پاره تن مردم است.

سرهنگ غلامرضا مهرعلیا اظهار داشت: بسیج نیروی مقتدر مردمی است که در دفاع از آرمان های انقلاب و نظام خالصانه قدم برمی دارد.

وی یاد و خاطره شهدا را نیز گرامی داشت و از آنان به عنوان ستاره های همیشه فروزان دفاع از حق برابر باطل یاد کرد و گفت: تا جان در بدن داریم رهرو راه شهدا و امام شهدا هستیم.

مهرعلیا با بیان اینکه برای حفظ انقلاب و دستاوردهای نظام هزاران شهید تقدیم شده است،افزود: شهدا امروز ناظر اعمال و رفتار ما هستند و باید راه آنان را برای افزایش اقتدار و سربلندی میهن مان ادامه دهیم.

در این مراسم نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و فرماندار بویین زهرا و جمعی از نیروهای انتظامی و نظامی و بسیجیان این شهرستان نیز حضور داشتند.

استاندار قزوین به منظور حضور در آئین تشییع و خاک سپاری شهید مهدی محروم که در دفاع از مرزهای میهن اسلامی در هفته جاری به فیض شهادت نائل شد، به شهرستان بویین زهرا سفر کرده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| ویدئویی باورنکردنی از یک سگِ پیانیست!