افزایش 100 درصدی کشفیات سرقت در ایوان


افزایش 100 درصدی کشفیات سرقت در ایوان

ایلام - ایرنا - فرمانده انتظامی ایوان از افزایش 100 درصدی کشفیات سرقت در آبان ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس ایلام، سرهنگ امیر بازیار روز پنجشنبه اظهار داشت: با همت و تلاش شبانه روزی ماموران افزایش ۱۰۰ درصدی کشفیات سرقت در آبان ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در شهرستان ایوان ثبت شد.

وی افزود: طی مدت یاد شده ۹ سارق دستگیر و ۲۹ فقره سرقت کشف و سارقان دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شده اند.

سرهنگ بازیار به شهروندان توصیه کرد: با اقدامات پیشگرانه و نصب تجهیزات ایمنی و هشداردهنده بر روی وسایل نقلیه و همچنین استفاده از دوربین های مدار بسته و سیستم دزدگیر در مغازه ها و محل های کسب و کار و نیز استفاده از نگهبان برای اماکن خصوصی ، کارگاها وساختمانهای نیمه کاره از سرقت اموال خود توسط سارقان پیشگیری کنید.

دستگیری عاملان قدرت نمایی در فضای مجازی

فرمانده انتظامی ملکشاهی گفت: هفت نفر از عاملان قدرت نمایی در فضای مجازی در این شهرستان دستگیر شدند.

سرگرد بهزاد بسطامی افزود: بدنبال انتشار کلیپ و تصاویری از خشونت طلبی و قدرت نمایی تعدادی افراد در فضای مجازی، موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی و پلیس فتا این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارشناسان پلیس امنیت عمومی شهرستان بلافاصله با انجام اقدامات تخصصی و فنی، متهمان را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در عملیاتی غافلگیرانه، هفت نفر از عاملان اصلی قدرت نمایی با سلاح گرم در فضای مجازی را دستگیر کردند.

سرگرد بسطامی با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند، تصریح کرد: یکی از مهم ترین وظایف و ماموریت های پلیس ، برخورد با برهم زنندگان آسایش و امنیت عمومی شهروندان است، و پلیس با افرادی که به هرنحوی بخواهند امنیت مردم را خدشه دار کنند ، بطور قاطع و برابر قانون برخورد می کند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی اضافه کرد: هرگونه قدرت نمایی و ایجاد مزاحمت برای شهروندان در فضای مجازی جرم است و مردم در صورت مشاهده صفحات مربوط به فروش سلاح و مهمات و قدرتنمایی اراذل و اوباش با سلاح می‌توانند از طریق تلفن ۱۱۰ موارد را اطلاع رسانی کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید| چگونه عمر طولانی‌تری داشته باشیم؟