مدیر تیم فوتبال شهدای رزکان البرز : درخواست قضاوت عادلانه داریم


مدیر تیم فوتبال شهدای رزکان البرز : درخواست قضاوت عادلانه داریم

کرج - ایرنا - مدیر تیم فوتبال شهدای رزکان البرز با بیان اینکه اشتباهات داوری همواره به ضرر این تیم بوده است گفت که درخواست ما قضاوت عادلانه است.

وحید عارف نژاد روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران در ارتباط با آخرین وضعیت نماینده البرز در لیگ دسته ۲ فوتبال کشور افزود: هم اکنون بازیکنان تمرینات خوبی را زیر نظر کادر فنی را انجام می دهند و آماده هستیم در روز جمعه به مصاف تیم شهرداری بندر عباس برویم.

وی ادامه داد: در چند هفته اخیر بازیکنان البرزی فوتبال زیبایی را به نمایش می گذارند و اگر اشتباهات داوری نبود می توانستیم امتیازات بیشتری را کسب کنیم.

عارف نژاد به ۲ دیدار قبلی اشاره کرد و گفت: در مسابقه مقابل شهدای بابلسر و سپیدرود رشت داور اشتباه داشت که کاملا به ضرر ما شد و ما اعتراض خود به کمیته داوران و سازمان لیگ اعلام کردیم.

وی اظهار داشت: بسیاری از کارشناسان داوری اعلام کردند پنالتی که به سود سپید رود گرفته شد اشتباه داور بود ؛ در خواست ما این است که برای تمام تیم ها به عدالت قضاوتها انجام شود.

مدیر تیم فوتبال شهدای رزکان گفت: برای موفقیت نیز به حمایت مسوولان و هواداران فوتبال در استان البرز نیاز داریم تا در نهایت تیم ریشه دار شهدای رزکان به لیگ دسته اول صعود کند.

تیم فوتبال شهدای رزکان البرز در لیگ دسته ۲ کشور حضور دارد.

این تیم اکنون با چهار امتیاز در مکان هفتم جدول لیگ دسته ۲ فوتبال کشور قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند