مرسدس بنز اکتروس 2021؛ ملاقات با لوکس ترین کامیون دنیا / دوبله فارسی


مرسدس بنز اکتروس 2021؛ ملاقات با لوکس ترین کامیون دنیا / دوبله فارسی

مت واتسن از سایت Carwow به تازگی سراغ جدیدترین مدل از کامیون مرسدس بنز اکتروس رفته است. فیلم تست و برسی او با دوبله فارسی اختصاصی در کانال پدال در آپارات بارگزاری شده است. نسل اول از کامیون‌های اکتروس، سال 1996 معرفی شد تا جای‌گزین سری SK شود. نسل جدید اکتروس سال 2011 تا کنون … The post مرسدس بنز اکتروس 2021؛ ملاقات با لوکس ترین کامیون دنیا /...

مت واتسن از سایت Carwow به تازگی سراغ جدیدترین مدل از کامیون مرسدس بنز اکتروس رفته است. فیلم تست و برسی او با دوبله فارسی اختصاصی در کانال پدال در آپارات بارگزاری شده است.

نسل اول از کامیون‌های اکتروس، سال ۱۹۹۶ معرفی شد تا جای‌گزین سری SK شود. نسل جدید اکتروس سال ۲۰۱۱ تا کنون تولید می‌شود. این مدل، سال ۲۰۱۹ تغییر چهره داد و امکانات مدرن به کابین اضافه کرد. امروزه بسیاری از رانندگان جهان، مرسدس بنز اکتروس را با عنوان لوکس‌ترین کشنده‌ی جهان می‌شناسند.

بخش اصلی از فیلم تست و بررسی مت واتسن هنگام ملاقات با اکتروس ۲۰۲۱، به معرفی امکانات داخل کابین اختصاص دارد. در ادامه، او به سراغ نسخه‌ی پروتوتایپ از اکتروس هیدروژنی با قدرت هزار اسب بخاز و گشتاور ۴۰۰۰ نیوتن‌متر می‌رود تا این کامیون جدید را از نظر شتاب و ترمزگیری، آزمایش کند. اکتروس دیزلی که هم‌اکنون در اروپا عرضه می‌شود، مجهز به پیشرانه‌ی ۱۳ لیتر توربوشارژ با قدرت ۵۳۰ اسب بخار و گشتاور ۲۶۰۰ نیوتن‌متر است.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| مردی که 26 سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد!