ممانعت صهیونیست ها از ادامه تکمیل و مرمت مسجد ابراهیمی


ممانعت صهیونیست ها از ادامه تکمیل و مرمت مسجد ابراهیمی

اشغالگران صهیویسنیت بار دیگر از ادامه تکمیل و مرمت مسجد ابراهیمی جلوگیری کرده و اجازه به ورود به کارکنان بازسازی به این مسجد را ندادند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به از نقل «خبرگزاری قدس»، نظامیان صهیونیستی مانع ورود کادر کمیته بازسازی الخلیل برای تکمیل و مرمت مسجد ابراهیمی در شهر الخلیل شدند.

عماد حمدان، رئیس کمیته بازسازی الخلیل گفت: نظامیان رژیم صهیونیستی از چهار ماه پیش تاکنون مانع مرمت داخل مسجد ابراهیمی می شوند و در همین راستا از ورود کادر کمیته بازسازی به مسجد ابراهیمی جلوگیری می کنند.

وی افزود: اداره اوقاف پس از لق شدن یکی از لوسترهای منطقه اسحاقیه از کادر کمیته بازسازی خواست برای اینکه این لوستر بر سر نمازگزاران نیفتد، آن را درست کنند.

حمدان افزود: نظامیان رژیم صهیونیستی برای کار در مسجد ابراهیمی و اطراف آن سخت گیری می کنند و به کارکنان بازسازی اجازه ورود و وارد کردن مواد لازم برای بازسازی را نمی دهند.

وی تاکید کرد: اشغالگران به کارکنان جدید نیز تا پس از تحقیقات گسترده و بازپرسیهای فراوان اجازه ورود به مسجد ابراهیمی را نمی دهند.

تدابیر امنیتی صهیونیست ها و اعمال محدویت برای انجام هر گونه عملیات بازسازی در اطراف مسجد ابراهیمی و شهرک قدیمی قدس مانع مرمت برخی اماکن تجاری و منازل اطرفا مسجد ابراهیمی که در معرض ریزش قرار دارند، شده است.

پایان پیام/43

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرنوشت تاسفبار بازیگر خردسال فیلم باشو غریبه کوچک بعد 40 سال+ بیوگرافی و عکس های باورنک...