اختلاف در بازی کودکان خون به پا کرد / قمه همسایه مرد تهرانی را به کما برد


اختلاف در بازی کودکان خون به پا کرد / قمه همسایه مرد تهرانی را به کما برد

حوادث رکنا: رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری عاملان درگیری و ضرب و جرح یکی از شهروندان در حوالی شهرک کاروان که با استفاده از قمه وی را مصدوم کرده بود، خبر داد .

سرهنگ "علی محمدی" در تشریح جزییات این خبر بیان داشت: در اوایل آذرماه خبری در خصوص درگیری بین 2 همسایه که موجب اسیب شدید یکی از این افراد شده بود دریافت کردیم.

به گزاشر رکنا، وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع ماموران پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی پایتخت بلافاصله به محل مورد نظر اعزام و در تحقیقات اولیه دریافتند این دو گروه که در همسایگی همدیگر زندگی می کردند طی اختلاف بر سر بازی کودکان با هم درگیر که در این بین یکی از این نفرات که سابقه چندین فقره درگیری و شرارت داشته باقمه آسیب شدیدی را به نفر مقابل رسانده به نحوی که وی در حال حاضر در کما بسر می برد.

همسایه قمه به دست دستگیر شد

رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی تهران با اشاره به متواری شدن عاملان این درگیری تصریح کرد: با انجام اقدامات شبانه روزی 2 تن از عاملان اصلی دستگیر و به پلیس امنیت عمومی انتقال داده شد.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه متهمان با اعتراف به بزه انتسابی جهت سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شدند خاطر نشان کرد:تلاش برای دستگیری سایر همدستان وی همچنان در دستور کار پلیس قرار دارد.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری