فراخوان دومین دوره مسابقه ملی حفظ و معارف قرآن کریم ویژه سالگرد سردار دل‌ها


فراخوان دومین دوره مسابقه ملی حفظ و معارف قرآن کریم ویژه سالگرد سردار دل‌ها

دومین دوره مسابقه ملی حفظ و معارف قرآن کریم سرچشمه همزمان با دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن؛ «روح الله ابوالهادی» مدیر روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه گفت: دومین دوره مسابقه ملی حفظ و معارف قرآن کریم سرچشمه همزمان با دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی به همت روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان با همکاری مؤسسه قرآنی مکتب‌القاسم برگزار می‌شود.

موضوع این مسابقه حفظ سوره مبارکه «هود» و معارف و مفاهیم آیات این سوره (براساس بیانات رهبر معظم انقلاب) به میزبانی شهرستان رفسنجان است.

علاقه‌مندان به شرکت در این دوره از مسابقات که ثبت نام آن از ۱۳ آذرماه جاری شروع شده، تا ۳۰ آذرماه جاری فرصت ثبت‌نام دارند. ثبت نام در این مسابقه برای عموم آزاد و رایگان و از طریق لینک https://sarcheshmeh.nicico.com/quran قابل انجام است؛

زمان برگزاری مسابقه نیز به صورت مجازی در اواسط دی ماه امسال اعلام شده است. نخستین دوره این مسابقه ملی سال گذشته در اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی ویژه حفظ سوره های جمعه و صف برگزار شد که علاوه بر شرکت کنندگان کشورمان، از کشورهایی مانند لبنان، عراق و پاکستان نیز در این رویداد شرکت کردند. به گفته وی به نفرات اول تا پنجم در این مسابقه تا ۱۰ میلیون تومان و به ۱۲۰ برگزیده دیگر جایزه ۵۰۰ هزار تومانی اعطا خواهد شد.



مخاطبان در سرتاسر دنیا می توانند از طریق وب سایتWWW.radioquran.IR از پخش زنده شبکه استفاده و در جریان آخرین خبرهای رادیو قرآن قرار بگیرند.


پایان پیام/35

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تزیین جشن الفبا در مدرسه | 40 ایده تزیین جشن الفبا در مدرسه برای کلاس اولی ها برای دهه ...