یک کهگیلویه و بویراحمدی دیگر تسلیم کرونا شد


یک کهگیلویه و بویراحمدی دیگر تسلیم کرونا شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کووید19 استان کهگیلویه و بویراحمد به 1038 نفر خبر داد و گفت: متاسفانه طی 24 ساعت گذشته یک هم استانی بر اثر ابتلا به کووید19 جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «پرویز یزدان پناه» عصر امروز (28 آذر ماه) در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: هم اکنون 109 بیمار در بیمارستان های استان کهگیلویه و بویراحمد بستری بوده که 40 نفر از این بیماران مبتلای قطعی و 4 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از 251 نمونه پی سی آر و رپید تست دریافت شده از آزمایشگاه های دهدشت و یاسوج 20 درصد موارد مثبت و بیشترین آمار در بویراحمد، کهگیلویه و چرام بود.

وی خاطرنشان کرد: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 84 هزار و 517 نفر بهبود یافته گزارش شده است.

یزدان پناه تصریح کرد: در شرایط حساس کنونی، اگر همراهی مردم در رعایت دستورالعمل های بهداشتی نباشد، آسیب های جبران ناپذیری بر سلامت جامعه وارد خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از مردم خواهش می کنیم ضمن رعایت دستورالعمل های بهداشتی، واکسیناسیون خود و خانواده را جدی گرفته تا بتوانیم به کنترل نسبی بیماری دست یابیم.

وی گفت: لازم است به اطلاع مردم رسانده شود بیشترین موارد مرگ و میر مربوط به افراد بالاتر از ٦٥ سال که واکسن نزده یا کسانی که واکسن های نوبت سوم و یا یادآور خود را تزریق نکرده اند می باشد.

یزدان پناه افزود: از مردم خواهش داریم چنانچه سه ماه از تزریق نوبت دوم واکسن های سینوفارم و برکت گذشته، جهت دریافت دوز سوم به مراکز واکسیناسیون مراجعه نمایید و اگر ٦ ماه از نوبت دوم گذشته، حتما واکسن یادآور را تزریق نمایند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: چنانچه ٦ ماه از تزریق نوبت دوم واکسن های آسترازنیکا و اسپوتنیک گذشته، حتما برای دریافت واکسن یادآور خود به مراکز تزریق واکسن در استان مراجعه نمایید.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی