مردم با بصیرت ایران فریب دشمنان نظام و انقلاب را نخواهند خورد


مردم با بصیرت ایران فریب دشمنان نظام و انقلاب را نخواهند خورد

اصفهان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: وحدت و بصیرت ملت ایران از دوران هشت سال دوران دفاع مقدس گرفته تا فتنه سال 88 و تا به امروز ثابت کرده است که هیچگاه فریب دشمنان این آب و خاک و نظام را نخواهند خورد.

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد شامگاه جمعه در گفت و گو با ایرنا در آستانه سالروز حماسه ۹ دی اظهار داشت: در جریان فتنه سال ۸۸ ایستادگی مردم در برابر دشمن داخلی و راهپیمایی ۹ دی ماه لبیک مردم به دین و نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.
وی افزود: مردم ایران در هشت سال جنگ تحمیلی حق علیه باطل مقابل دشمن بیگانه تحمل و ایستادگی کردند و بار دیگر نیز با خلق حماسه ۹ دی ثابت کردند که این ایستادگی نه فقط برای دشمن خارجی بلکه برای هر دشمن هدایت شده از غرب نیز است و کسی نمی تواند این نظام مقدس را حتی از داخل کشور از مردم بگیرد.
امام جمعه اصفهان تصریح کرد: مردم با حضور خود در راهپیمایی ۹ دی برگ زرین دیگری بر نظام مقدس اضافه و ثابت کردند محکم تر از قبل پای امام امت خود ایستاده اند و حامی تمام و کمال از ولایت فقیه هستند.
وی با اشاره به بصیرت و دانایی ملت ایران، ادامه داد: ایستادگی مردم در مقابل فتنه سال ۸۸، درسی بزرگ برای آیندگان بود که ثابت کنند، هوشیارانه و محکم پشتیبان ولایت فقیه بوده و میدان را برای جولان فرصت طلبان و سلطنت طلبان خالی نمی کنند.
طباطبایی نژاد گفت: دشمنان نظام و انقلاب بدانند هر گونه تحریک سازی مردم به بهانه های مختلف در هم شکسته و راه به جایی نخواهند برد زیرا مردم ایران تا آخر پای انقلاب اسلامی و امام و رهبری ایستاده اند.

به گزارش ایرنا،در سال ۱۳۸۸ پس از انتخابات ریاست جمهوری و تایید مراجع قانونی برخی از مردم به حمایت از دیگر کاندیدای ریاست جمهوری دیگر که رای نیاورده بودند به خیابان‌ها آمده و در پی این اقدام فتنه انگیر حوادث ناگواری برای عده ای از هم وطنان رخ داد که به فتنه ۸۸ مشهور شد، اما مردم ولایت مدار و با بصیرت ایران در روز ۹ دی ماه ۸۸ در حمایت از ولایت فقیه و امام امت راهپیمایی کردند که به روز بصیرت ملت ایران و حماسه ۹ دی مشهور است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

وریا در آغوش جیمی جامپ/ پاتوسی یاد گل نقش جهان را زنده کرد