صحن مطهر امامزده جعفر(ع) پیشوا به سردیس شهید سلیمانی مزین شد


صحن مطهر امامزده جعفر(ع) پیشوا به سردیس شهید سلیمانی مزین شد

تهران- ایرنا- در آستانه سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، سردیس این شهید سرافراز اسلام روز پنجشنبه در صحن مطهر امامزاده جعفر(ع) شهرستان پیشوا نصب شد.

به گزارش ایرنا، مردم شهیدپرور و مسوولان شهرستان پیشوا عصر روز پنجشنبه در آستانه دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی و در قالب برنامه روایت حبیب، با برگزاری آئینی از سردیس شهید مقاومت، حاج قاسم سلیمانی در جوار گلزار شهدای صحن مطهر امامزاده جعفر(ع) فرزند بلافصل هفتمین امام شیعیان رونمایی کردند.
نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: شهید سلیمانی مکتبی را بنا نهاد که خروجی آن مبارزه با سلطه‌جویان و ایجاد وحدت بین جهان اسلام است.
حسین نوش‌آبادی افزود: شهید سلیمنی به خدا و مردم تعلق داشت و تنها دغدغه او مبارزه با سلطه‌جویان بود و بی‌شک امروز جهانیان در کشورهای مختلف از عراق و سوریه گرفته تا یمن و کشورهای آفریقایی، مدیون تلاش و ایثار سردار شهید سلیمانی هستند.
وی تصریح کرد: این انسان بزرگ، تمام توان و تلاش خود را صرف ایجاد امنیت برای کل مردم جهان در مقابله با گروه‌های تروریسی ساخته دست استکبار کرد و شهادت، آغاز راهی است که از قطره قطره خون ایشان، هزاران شهید سلیمانی را تحویل جهان اسلام داد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز شهید سلیمانی به گفتمان مقاومت در منطقه تبدیل شده است و این امر موجب ماندگاری همیشگی سردار حاج قاسم سلیمانی و محبوبیت او بین مظلومان جهان شده است.
وی مهمترین رمز ماندگاری شهید سلیمانی را نفوذ در قلوب مردم عنوان کرد و افزود: شهید سلیمان علاوه بر مقابله به گروه‌های تروریستی و نجات مردم مظلوم از ظلم جلادان آمریکایی و اسرائیلی، عامل مهمی برای وحدت میان مسلمانان گردید.
ویژه برنامه‌های روایت حبیب به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی با حضور ۶۰ نفر از هنرمندان برتر کشور از امروز در مناطق مختلف شهرستان‌های جنوب‌شرق تهران آغاز و تا روز شنبه یازدهم دیماه ادامه خواهد داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج