مسابقه کتابخوانی «شاخص های مکتب شهید سلیمانی» برگزار می شود


مسابقه کتابخوانی «شاخص های مکتب شهید سلیمانی» برگزار می شود

طبایی گفت: به مناسبت دومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی، مسابقه کتابخوانی کتاب شاخص های مکتب شهید سلیمانی برگزار می‌شود.

«سیدعباس طبایی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: به همت کانون فرهنگی هنری فاطمیه و به مناسبت دومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی، مسابقه کتابخوانی کتاب شاخص های مکتب شهید سلیمانی برگزار می‌شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه مسجد جامع تولمشهر با اشاره به اینکه زمان شرکت در مسابقه از نهم دی ماه تا 12 بهمن است افزود: به پنج نفر از افرادی که به تمامی سوالات پاسخ صحیح دهند جوایزی به قید قرعه اهدا می‌شود.

وی گفت: این مسابقه و پویش کتابخوانی با هدف آشنایی بیشتر جوانان با اندیشه، منش و مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی طراحی شده است.

طبایی با بیان اینکه شهید سلیمانی الگوی انسان‌هایی است که به خوبی‌ها عشق می‌ورزند تصریح کرد:‌ این شهید بزرگوار همواره نماد امت اسلامی بوده و بر همین اساس مسئولیت سنگینی بر گردن ما است.

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه مسجد جامع تولمشهر خاطرنشان کرد: شهادت‌طلبی، اخلاص در عمل، تمسک به اهل بیت، ولایت‌مداری، سخت‌کوشی، فرا مرزی بودن و مردمی بودن، تنها بخش کوچکی از ویژگی‌های این شهید بزرگوار است که باید الگوی جامعه قرار گیرد.

پایان پیام/526

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا