ساماندهی معتادان از اولویت‌های مهم مبارزه با موادمخدر در جهرم است


ساماندهی معتادان از اولویت‌های مهم مبارزه با موادمخدر در جهرم است

شیراز-ایرنا-معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان جهرم گفت: ساماندهی معتادان به‌ویژه معتادان متجاهر از اولویت‌های مهم در امر مبارزه با مواد مخدر در شهرستان جهرم است و با توجه به سیاست‌های کلی کشور تلاش بر این است که سامان‌دهی به صورت کامل انجام شود.

نسرین زارعی پنجشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان جهرم افزود: در فرآیند درمان معتادین متجاهر، توجه به ارائه آموزش‌های مهارتی در مراکز درمانی برای تسهیل در جامعه پذیری بهبودیافتگان اعتیاد، لازم و ضروری است.

وی بیان کرد: دولت به تنهایی قادر به ساماندهی و بهبود معتادان نیست و رویکرد اجتماعی در این حوزه بسیار مهم است؛ لذا باید از خیرین در این خصوص کمک خواست و زمینه را باید برای فعالیت آنان فراهم کرد.

زارعی گفت: بر اساس ابلاغ ستاد مبارزه با مواد مخدر و دستور ویژه استاندار فارس طرح ساماندهی معتادان متجاهر از ابتدای دی ماه به صورت ویژه در حال اجرا است که باید تمامی دستگاه‌های مرتبط با برنامه و هدف‌های مشخص شده، پای کار باشند.

معاون فرمانداری جهرم اظهار کرد: برای اولین بار با تمهیدات انجام شده ساماندهی معتادان در تمام شهرستان‌های استان با استفاده از ظرفیت دستگاه‌ها از جمله بهزیستی و شهرداری ها با نظارت فرمانداری‌ها انجام خواهد گرفت که وظایف هر یک از اعضا ابلاغ خواهد شد.

وی ابراز کرد: از دانشگاه علوم پزشکی درخواست می کنیم تا تمهیدات لازم برای بازدید اعضای شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر از مرکز DIC فراهم کند.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل