امام‌جمعه تکاب: فضیلت‌های حضرت ام‌ُالبنین (س) برای جامعه بیان‌ شود


امام‌جمعه تکاب: فضیلت‌های حضرت ام‌ُالبنین (س) برای جامعه بیان‌ شود

مهاباد- ایرنا- امام‌جمعه تکاب گفت: شجاعت و فضیلت‌های اخلاقی حضرت امُ البنین (س) برای جامعه به‌ویژه بانوان تشریح و تبیین شود تا با ابعاد مختلف زندگی این بانوی والامقام بیشتر آشنا شویم.

حجت‌الاسلام علی رحیمی شامگاه شنبه در جمع اهالی روستای سبیل تکاب با تسلیت سال‌روز رحلت جانسوز حضرت امُ‌البنین (س)، مادر بزرگوار حضرت ابوالفضل العباس(ع) افزود: عظمت و فضیلت‌های این بانوی شجاع و فداکار اسلام که چهار فرزند خود را هم‌زمان از دست‌داد، باید بررسی و به جامعه بیان شود.

وی اظهار داشت: حضرت فاطمه بنت اسد(س) و حضرت ام‌البنین(س) در جهان تشییع و جهان اسلام ۲ بانوی بافضیلت و جایگاه والا به‌شمار می‌روند که باید الگوی بانوان در جامعه کنونی قرارگیرند.

امام‌جمعه تکاب با بیان اینکه تاریخ از بیان فضایل حضرت امُ البنین (س) عاجز است، اضافه‌ کرد: امیدوارم همه ما با تاسی از مکتب اهل بیت (ع) و سیره بانوان اسلام از پیروان واقعی مکتب ائمه اطهار (ع) باشیم.

حجت الاسلام رحیمی بیان‌کرد: تربیت نسل مومن و انقلابی و شجاع نیازمند بهره گیری از فضایل اخلاقی و سیره بانوان شجاع و فداکار اسلام از جمله حضرت امُ البنین(ع) است.

مراسم سالروز رحلت حضرت امُ‌البنین(س) باحضور اقشار مختلف مردم و مسوولان در روستای سبیل تکاب با مدیحه سرایی و شعرخوانی برگزارشد.

تکاب در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده‌است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید