ایده‌های برتر در رویداد استارتاپی بیاتک استان سمنان معرفی شدند


ایده‌های برتر در رویداد استارتاپی بیاتک استان سمنان معرفی شدند

سمنان- ایرنا- مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان از شرکت 122 طرح در رویداد استارتاپی بیاتک در این استان خبر داد و گفت: 6 ایده برتر در این رویداد معرفی شدند.

به گزارش ایرنا، سید یاسر حسن‌پور روز سه شنبه با اشاره به پایان رویداد استارتاپی بیاتک در استان سمنان به رسانه ها افزود: این رویداد با همکاری تعدادی از نهادهای دولتی و خصوصی استان سمنان به منظور شناسایی و حمایت از ایده‌های برتر در محورهای مختلف از جمله فناوری اطلاعات برگزار شد.

وی ادامه داد: رویداد استارتاپی بیاتک از اواخر مهر ۱۴۰۰ به صورت مجازی و با فراخوانی طرح‌ها آغاز شد و در مجموع ۱۲۲ ایده به دبیرخانه این رویداد استارتاپی ارسال شد.

وی بیان کرد: شرکت کنندگان طی رویداد در کارگاه‌های آموزشی در حوزه‌های مختلف کسب و کار با حضور مربیان و مشاوران خبره شرکت کردند و در نهایت طی بررسی‌ها تعداد ۶۶ ایده به مرحله بعد راه یافتند.

حسن‌پور با اشاره به اینکه از بین طرح های راه یافته به مرحله نهایی، با نظر اعضای کمیته پذیرش و ارزیابی تعداد ۶ ایده برگزیده شدند افزود : حمایت و پشتیبانی از افراد بااستعداد و باانگیزه، موجب تقویت ظرفیت‌های بومی استان سمنان در راستای توسعه اقتصاد مبتنی بر دانش و فناوری در استان است و بستر اصلی توسعه کشور را در تمام جنبه‌ها و ایجاد اشتغال دانش بنیان و منطقه ای موجب می شود.

وی اظهار امیدواری کرد که با برگزاری این قبیل رویدادها، فرهنگ کارآفرینانه در سطح استان توسعه یابد و زمینه‌های لازم جهت حمایت و توسعه از فعالان عرصه دانش و فناوری فراهم شود.

علی رمضانی، محمد آزادی، محمدصالح ایزدی ثابت و نجمه زارع، فرانک سبحانیان و پویا متحدین برگزیدگان رویداد بیاتِک بودند. از بین ۶ طرح برگزیده، ۳ طرح مربوط به بانوان بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا آدم‌های حسابگر خطرناکند: 10نشانه آدم‌های حسابگر