31 طرح همزمان با دهه فجر در اشنویه افتتاح می‌شود


31 طرح همزمان با دهه فجر در اشنویه افتتاح می‌شود

مهاباد- ایرنا- فرماندار اشنویه گفت: 31 طرح مختلف عمرانی، خدماتی و تولیدی، آموزشی و صنعتی همزمان با ایام الله دهه فجر امسال در این شهرستان به بهره ‌برداری می رسد.

به گزارش ایرنا، سیدعلی ترابی روز شنبه در هفتمین جلسه شورای اداری اشنویه اظهار داشت: در مجموع برای بهره برداری از این طرح ها هزار و ۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی افزود: علاوه بر این به همین مناسبت سه طرح تولیدی و خدماتی نیز با اعتبار ۱۷۷ میلیارد ریال نیز در دهه مبارک فجر کلنگ زنی خواهد شد.

فرماندار اشنویه در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، روز مادر و هفته بزرگداشت مقام زن بیان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی بانوان جایگاه واقعی خود را به دست آورده‌ و روز به روز بر حضور اجتماعی آنان در کنار نقش تربیتی و خانوادگی افزوده شده است.

وی گفت: برنامه های متنوع فرهنگی جهت گرامیداشت هفته زن تدارک دیده شده است که با همکاری ادارات مختلف در این شهرستان برگزار خواهد شد.

ترابی با اشاره به بارش برف سنگین در هفته گذشته در این شهرستان ادامه داد: پس از بارش برف شاهد همکاری ادارات خدمات رسان جهت حل مشکلات و بحران های پیش رو بودیم و در مجموع ۲۰ میلیون و ۳۴ هزار متر مکعب با اقدامات راهداری برف روبی در محورهای شهری و روستایی انجام شده است.

وی گفت: هزار و ۴۰۰ تن نمک پاشی نیز در سطح محورها انجام شده و ۴۰۰ تن ماسه و نمک مخلوط تحویل دهیاری ها شده است.

ترابی با بیان اینکه بازگشایی تمامی محورهای روستایی و مواصلاتی به پایان رسیده است گفت: هم اکنون نیز راهداران در محورها حضور دارند و سه محور روستایی که تردد به سختی در جریان است را تا پایان امروز برف روبی خواهند کرد.

به گزارش ایرنا، ادارات کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهداشت و درمان، راهداری و اداره گاز نیز در این جلسه به تشریح عملکرد خود پرداختند.

اشنویه در جنوب آذربایجان غربی واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا آدم‌های حسابگر خطرناکند: 10نشانه آدم‌های حسابگر