فروشنده پرندگان وحشی در ایجرود دستگیر شد


فروشنده پرندگان وحشی در ایجرود دستگیر شد

زنجان - ایرنا - رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ایجرود، از دستگیری فروشنده پرندگان وحشی خبر داد و گفت: فرد فروشنده حین فروش سه قطعه کبک، دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی ارجاع شد.

امیرحسین کاظمی روز شنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا افزود: دستگیری این متخلفان با همکاری همیاران محیط زیست، در خصوص فروش پرندگان وحشی در سامانه شبکه مجازی، انجام شد و طی هماهنگی به عمل آمده با دادستان این شهرستان و فرماندهی نیروی انتطامی، در یک عملیات اطلاعاتی و با برنامه از پیش تعیین شده، هنگام فروش سه قطعه کبک، فرد فروشنده دستگیر شد.

وی اظهار داشت: با حکم قضایی در بازرسی از منزل وی، یک قبضه سلاح به همراه ۱۸ تیر فشنگ، ۲ عدد چوب دستی زنده گیری و یک عدد قفس و قنداق چوبی کشف و ضبط شد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خدابنده از دستگیری ۲ متخلف به جرم شکار خبرداد و گفت: عصر جمعه اول بهمن، طی گشت و کنترل مناطق در ارتفاعات روستای نریمان قشلاق از توابع بخش افشار شهرستان خدابنده، در برخورد به ۲ نفر متخلف به جرم شروع به شکار، عملیات دستگیری آنها آغاز شد.

علی کرباسی اظهار داشت: پس از یک ساعت پیاده روی مستمر و تلاش فراوان، متخلفان دستگیر و از آنها ۲ قبضه اسلحه ته‌پر تک لول مجاز به همراه ۲۳ تیر فشنگ ساچمه ای کشف و ضبط شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا آدم‌های حسابگر خطرناکند: 10نشانه آدم‌های حسابگر