50 قبضه کلت کمری در پاوه کشف شد


50 قبضه کلت کمری در پاوه کشف شد

کرمانشاه - ایرنا - فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه از کشف 50 قبضه کلت کمری قاچاق و غیرمجاز در پاوه و با تلاش ماموران هنگ مرزی این شهرستان خبر داد.

سردار کیاست سپهری روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران مرزبانی پاوه از ورود تعداد زیادی اسلحه غیرمجاز به داخل کشور از طریق مرزهای این شهرستان توسط اعضای یک باند رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: مرزداران شهرستان پاوه با دریافت این گزارش و انجام تحقیقات اطلاعاتی موفق به ردیابی قاچاقچیان سلاح و مهمات شده و پس از مدتی تعقیب و گریز نسبت به توقیف خودرو آنها اقدام کردند.

سردار سپهری تاکید کرد: در بازرسی از خودروی قاچاقچیان ۵۰ قبضه کلت کمری و ۱۰۰ تیغه خشاب که به شکل ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف شد.

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه همچنین از دستگیری هر سه عضو باند در این راستا خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضایی شدند.

وی اضافه کرد: با استفاده بهینه از توان عملیاتی مرزداران یگانهای مرزی، بحمدالله تا به حال توانسته ایم با ایجاد بستر مناسب و تقویت یگانها، بر نوار مرزی تسلط یافته و قاچاقچیان سلاح و مهمات را از رسیدن به اهداف خود ناکام بگذاریم.

سردار سپهری گفت: حفظ امنیت شهروندان همواره خط قرمز نیروهای مرزبانی بوده و مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات به صورت شبانه روزی در دستور کار پلیس قرار داشت.

در ابتدای هفته جاری یک محموله اسلحه کمری نیز با تلاش عوامل انتظامی در بخش ماهیدشت از توابع شهرستان کرمانشاه کشف و توقیف شده بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / اظهارات جواد خیابانی درباره واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال