19 درصد مدارس مازندران در معرض تخریب


19 درصد مدارس مازندران در معرض تخریب

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با هشدار نسبت به اینکه 19 درصد مدارس استان تخریبی و در معرض خطر هستند گفت: هر لحظه ممکن است با بروز حوادث طبیعی دچار چالش شویم.

علیرضا سعدی پور در جلسه مشترک با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در مازندران، با بیان اینکه در سند تحول بنیادین بر توجه جدی به مناطق محروم تاکید شده است گفت: بیش از ۲۸ هزار دانش‌آموز در ۶۴۳ مدرسه مناطق محروم استان مازندران مشغول تحصیل هستند.

سعدی پور با اشاره به اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام در زمینه سازندگی تصریح کرد: ۱۹ درصد از مدارس استان مازندران تخریبی و در معرض خطر هستند و هر لحظه ممکن است با بروز حوادث طبیعی دچار چالش شویم.

وی به اجرای ۱۰۱ پروژه عمرانی در آموزش و پرورش مازندران اشاره کرده و گفت: تعداد ۳۰ پروژه به صورت مشارکتی و مردمی بوده و بخشی دیگر از این پروژه ها مربوط به بنیاد برکت است که تحویل آموزش و پرورش مازندران شد و بخشی دیگر نیز در حال احداث است که امیدواریم بتوانیم از توانمندی‌ های ستاد اجرایی فرمان امام در قالب بنیاد برکت در جهت محرومیت‌ زدایی در استان استفاده کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره‌ هایی همچون مجازندران، تربیت حکیمانه، مصباح‌الهدی و همچنین استقرار دبیرخانه‌ های کشوری طرح ملی لاله های روشن، همیاران مشاور و هدایت تحصیلی در استان مازندران نشان دهنده فعالیت های خوب پرورشی در دستگاه تعلیم و تربیت استان است.

سعدی پور در پایان یادآور شد: آموزش و پرورش مازندران آمادگی کامل دارد تا با بنیاد احسان که اخیراً در ستاد اجرایی فرمان امام شکل گرفته است در زمینه‌های مهارتی و معرفت افزایی همکاری‌ های مشترکی را شکل دهد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


داروهای غیر آنتی‌بیوتیک باکتری‌ها را از بین می‌برند