برگزاری هفته فیلم و عکس زنجان تا 7 بهمن‌ماه


برگزاری هفته فیلم و عکس زنجان تا 7 بهمن‌ماه

مسئول دفتر انجمن سینمای جوان استان زنجان گفت: سه دسته از فیلم‌های ایرانی در هفته فیلم و عکس انجمن سینمای جوان استان اکران می‌شود.

لیلا بیگلی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره برگزاری هفته فیلم و عکس در استان زنجان، اظهار کرد: در هفته فیلم و عکس انجمن سینمای جوان استان زنجان، فیلم‌های تولیدی در انجمن و فیلم‌های دیگر هنرمندان استان که خود برای شرکت در این هفته ثبت‌نام کرده‌ بودند، اکران می‌شود. همچنین در این رویداد نمایشگاه ویدیویی عکس‌های برگزیده فوتوواک ۹۸ و هنرجویان به همراه نمایشگاه عکس جشنواره ملی معراج برگزار می‌شود.

وی افزود: سه دسته از فیلم‌های ایرانی در هفته فیلم و عکس انجمن سینمای جوان استان اکران می‌شود که اکران ۱۵ فیلم برگزیده در جشنواره‌های فیلم کوتاه تهران، اکران فیلم‌های فیلم‌سازان استان و اکران فیلم‌های تولیدی توسط هنرجویان در هنرستان‌ها یا انجمن سینمای جوان استان سه گروه فیلم‌های هفته فیلم و عکس هستند.

این مسئول با بیان اینکه نشست و گفت‌وگو برای فیلم‌های اکران شده نیز برگزار خواهد شد، تصریح کرد: هفته فیلم و عکس استان از ساعت ۱۶ امروز (۵ بهمن‌ماه) کار خود را آغاز می‌کند و روز پنج‌شنبه ۷ بهمن ماه روز آخر برگزاری این رویداد است. همه پروتکل‌های بهداشتی رعایت شده و عموم مردم با رعایت اصول بهداشتی و با استفاده از ماسک می‌توانند در این رویداد شرکت کنند.

بیگلی ادامه داد: رقابتی نبودن ویژگی‌ خوبی است که هفته فیلم و عکس دارد، در این رویداد فیلم‌سازان همراه با خانواده و دوستان خود می‌توانند به تماشای آثار تولیدی خود بپردازند که با این کار هنرمندان از نقاط ضعف و قوت آثار خود مطلع می‌شوند و قطعاً در پیشرفت آن ها موثر خواهد بود. همچنین مسئولان نیز با دیدن آثار تولیدی هنرمندان استان به حمایت از آن‌ها راغب می‌شوند.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره فیلم کوتاه استان زنجان نیز خاطرنشان کرد: در نظر داشتیم تا جشنواره فیلم کوتاه استان زنجان و هفته فیلم و عکس را ادغام کرده و باهم اجرا کنیم ولی با توجه به صلاح‌دید اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان این رویداد به تعویق افتاد و هفته فیلم و عکس به صورت جداگانه برگزار شد.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

گواهی حد مجاز آلاینده‌ها برای محصولات بانوان کشاورز طارمی صادر شد