فیلم | مریلا زاعی در جمع خبرنگاران : ایفای نقش شهره پیرانی در فیلم « هِناس » این جسارت را به من داد که در این شرایط بدون ماسک کار کنم!


فیلم | مریلا زاعی در جمع خبرنگاران : ایفای نقش شهره پیرانی در فیلم « هِناس »  این جسارت را به من داد که در این شرایط بدون ماسک کار کنم!

به گزارش دیباچه ، مریلا زارعی بازیگر نقش شهره پیرانی همسر شهید هسته‌ای داریوش رضایی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره این نقش گفت: یک سال به خاطر کرونا تصمیم گرفتم کار نکنم اما بعد فهمیدم کرونا رفتنی نیست و شروع به خواندن متن...

به گزارش دیباچه ، مریلا زارعی بازیگر نقش شهره پیرانی همسر شهید هسته‌ای داریوش رضایی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره این نقش گفت: یک سال به خاطر کرونا تصمیم گرفتم کار نکنم اما بعد فهمیدم کرونا رفتنی نیست و شروع به خواندن متن کردم. در این شرایط متنی که این جسارت را به من بدهد که بدون ماسک کار کنم وجود نداشت تا اینکه این پروژه پیشنهاد شد و نقش این زن به نظرم جذاب آمد
وی در ادامه درباره معیار انتخاب نقش‌هایش گفت: اگر نقشی را دوست داشته باشم و با مسوولیت‌های شخصی و اجتماعی‌ام همخوانی داشته باشد قبول می‌کنم و البته کارگردان هم برایم مهم است.

مریلا زارعی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا نقش‌های ارزشی و پروژه‌های اصطلاحا سفارشی برایش اولویت دارند گفت: آخرین کاری که از من دیدید سریال مانکن بوده کجایش سفارشی است؟

تعداد بازدید : 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید