ضرورت استفاده حداکثری از تریبون مساجد و فضای مجازی برای گفتمان سازی دینی


ضرورت استفاده حداکثری از تریبون مساجد و فضای مجازی برای گفتمان سازی دینی

حجت الاسلام وحدانی فر با بیان اینکه منبرهای حقیقی داریم که مساجد به عنوان محور و منبر سنتی باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: منبر مجازی هم باید راه اندازی شود و از ظرفیت های این فضا برای گفتمان سازی دینی استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت‌الاسلام «علی وحدانی‌ فر» در دیدار با رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کهگیلویه، اظهار کرد: در هر مکتب و آئینی تبلیغ و اطلاع‌رسانی مهم ترین رکن حیات، بقا و تداوم آن مکتب است که می‌تواند آن مکتب را تقویت کند.

امام جمعه دهدشت خاطرنشان کرد: امروز تبلیغ در فضای حقیقی و مجازی بوده و تبلیغ در فضای مجازی بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه منبرهای حقیقی داریم که مساجد به عنوان محور و منبر سنتی باید مورد توجه قرار گیرد، تاکید کرد: منبر مجازی هم باید راه اندازی شود و از ظرفیت های این فضا برای گفتمان سازی دینی استفاده شود.

حجت الاسلام وحدانی فر خاطرنشان کرد: اداره تبلیغات اسلامی به عنوان متولی و مبلغ دین باید از این ظرفیت نهایت استفاده را ببرد.

امام جمعه دهدشت در ادامه، وظایف اداره تبلیغات اسلامی را فعال کردن مساجد و هیئت‌ها، فعال کردن منبر مجازی به عنوان مهم ترین عرصه در زمان کنونی دانست و افزود: انجام کارهایی که در راستای تقویت ائمه جماعات مساجد باشد و بتواند نسبت به فعال کردن هیئت‌های نوجوانان و جوانان موثر باشد، یک ضرورت است.

حجت‌الاسلام «مجید بهادری» هم در این دیدار، گفت: حفاظت از حریم دینی و فرهنگی وظیفه آحاد جامعه است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کهگیلویه افزود: همه ما باید سعی کنیم تا اعتلای فرهنگ اسلامی را به جهانیان نشان دهیم.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌ها و چشم اندازهایی برای سال‌های آینده و برنامه‌هایی برای مساجد، هیئت‌ها، کانون‌های مذهبی و همه مسائل فرهنگی و تبلیغی شهر در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام بهادری ادامه داد: طی برنامه‌ای اصحاب رسانه و کسانی که در عرصه جنگ نرم جهادی تلاش می‌کنند دعوت می‌شوند تا با استفاده از نظرات آنها، برنامه‌ها بهتر و بیشتر تشریح و چشم اندازها و ریل گذاری‌های مشخص باشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کهگیلویه گفت: در جهاد تبیین، رسانه به نوبه خود و ما مبلغین، مسئولان و اصحاب فرهنگ و تبلیغ باید بتوانیم جهاد تبیین را روز به روز گسترش و نشر دهیم.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرنوشت تاسفبار بازیگر خردسال فیلم باشو غریبه کوچک بعد 40 سال+ بیوگرافی و عکس های باورنک...