100 سری جهیزیه به نوعروسان مددجوی ایلام اهدا شد


100 سری جهیزیه به نوعروسان مددجوی ایلام اهدا شد

در مراسمی 100 سری جهیزیه به نیازمندان و مددجویان کمیته امداد استان اهداء شد.

«رضا طاهری» مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام در این مراسم، اظهار کرد: این یک صد سری جهیزیه شامل ۵ قلم کالای اساسی بوده که ارزش جهیزیه دریافتی هر زوج بیش از ۲۰ میلیون تومان است.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۵۰۰ زوج نیازمند مورد حمایت کمیته امداد استان جهیزیه دریافت کرده‌اند، تصریح کرد: در آینده نزدیک ۲۲۰ سری جهیزیه دیگر به زوج‌های در نوبت حمایت استان اهداء می‌شود و با رایزینی‌های صورت گرفته با حوزه محرومیت‌زدایی سپاه،ستاد اجرایی و خیرین نیکوکار تا پایان سال ۲۰۰ سری جهیزیه دیگر تآمین خواهد شد و تلاش می‌شود تعداد ۴۵۰ زوجی که در نوبت دریافت اقلام هستند امسال جهیزیه دریافت کنند.

طاهری با بیان اینکه مشارکت افراد خیر و نیکوکار نقش مهمی در تأمین نیازهای قشر مددجوی استان دارند، افزود: خیّرین استان امسال تاکنون در زمینه های مختلف بیش از ۸۹ میلیارد تومان به نیازمندان استان کمک کرده‌اند.

حسنی، معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام نیز در این مراسم با اشاره به ضرورت کمک به امر ازدواج در بین جوانان، خاطرنشان کرد: تأمین جهیزیه زوجها اقدامی مهم در راستای پایدارسازی ازدواج و جلوگیری از کاهش جمعیت است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)