عنایتی دبیر شورای امر به معروف بانک توسعه تعاون شد


عنایتی دبیر شورای امر به معروف بانک توسعه تعاون شد

جلسه اعطای احکام جانشین، دبیر و اعضای شورا امر به معروف و نهی از منکر بانک توسعه تعاون برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، جلسه اعطای احکام جانشین، دبیر و سایر اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر بانک توسعه تعاون ایران با حضور دکتر رضا بازرگان سرپرست اداره کل دستگاه‌های حاکمیتی و آقای دکتر رضا مرویان قائم مقام اداره کل در ساختمان مرکزی بانک در خیابان بزرگمهر برگزار شد.

در ابتدای جلسه دکتر بازرگان سرپرست اداره کل دستگاه‌های حاکمیتی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور مواضع ستاد امر به معروف و نهی از منکر را در حوزه دستگاه‌های حاکمیتی و به ویژه مطالبات و انتظارات از نظام بانک و بیمه را تبیین و بر رعایت فرهنگ عفاف و حجاب در صف و ستاد بانک‌ها تأکید کرد.


در ادامه جناب آقای دکتر حسینی قائم مقام مدیر عامل بانک توسعه تعاون نیز ضمن استقبال از مواضع ستاد امر به معروف و نهی از منکر به آمادگی بانک مزبور در اجرایی نمودن منویات و برنامه‌های ابلاغی ستاد مرکز در کل شعبات کشوری این بانک دولتی تأکید نمود.


سپس آقای عنایتی به عنوان دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر بانک توسعه تعاون برنامه‌های سال ۱۴۰۱ شورای امر به معروف و نهی از منکر بانک را تشریح کرد.


در ادامه هریک از اعضای شورای بانک توسعه تعاون مطابق ماده ۲ ضوابط تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر دستگاه‌های حاکمیتی به بیان دیدگاه‌ها، وظایف و مسئولیت‌های خود دراین خصوص پرداختند.

درانتهای این جلسه نیز اعطای احکام توسط مدیر کل دستگاه‌های حاکمیتی ستاد و جانشین شورای بانک توسعه تعاون به اعضای حاضر انجام شد.

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی