خدمات مناسبی به مسافران نوروزی شیراز ارائه شود


خدمات مناسبی به مسافران نوروزی شیراز ارائه شود

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با تأکید بر اینکه باید خدمات خوبی در ایام نوروز به میهمانان نوروزی ارائه دهیم، گفت: جهت‌گیری‌ها و برنامه‌ها به نحوی باشد که مسافران خاطره خوب از مردم شیراز و شهر شیراز داشته باشند.

مهدی طاهری یکشنبه ۱۵ اسفندماه در جلسه صحن علنی این شورا با اشاره به در پیش رو بودن ایام نوروز گفت: باید خدمات خوبی در این ایام به مهمانان نوروزی ارائه دهیم.

او خواستار استفاده از تمام ظرفیت‌ها و امکانات برای استقبال از میهمانان نوروزی شد و افزود: جهت‌گیری‌ها و برنامه‌ها به نحوی باشد که مسافران خاطره خوب از مردم شیراز و شهر شیراز داشته باشند.

مسعود زارعی، رئیس کمیسیون سلامت و خدمات شهری شورای شهر نیز در این باره گفت: پیرو برنامه ایام نوروز هماهنگی نهایی برای اجرای برنامه‌ها این ایام جلسه فوق‌العاده کمیسیون فردا برگزار می‌شود و تکالیفی که جلسه گذشته مشخص شد تا شهرداری اجرا کند، ارزیابی می‌شود.

رضا محمدیان، رئیس کمیسیون سومین حرم اهل بیت(ع) شورا نیز گفت: برای نوروز باید شورا کمیته نظارتی برای بررسی نحوه عملکرد شهرداری داشته باشد شهرداری هم عملکرد نوروزی را ارزیابی کند و مدیران و پرسنلی که در نوروز فعالیت دارند مورد تشویق قرار بگیرند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند