جواد بازرگان مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان شد


جواد بازرگان مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان شد

جواد بازرگان عصر امروز (21 اسفندماه) طی مراسمی به عنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان زنجان معرفی و از تلاش‌های علی خلیلی قدردانی شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان در آیین تکریم و معارفه مدیران‌کل ورزش و جوانان استان زنجان که در سالن همایش‌های بین‌المللی مهرانه زنجان برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و نیز هفته جوان، عملکرد مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان را قابل قبول ارزیابی کرد و گفت: با توجه به شناختی که از مدیرکل جدید داریم، امیدواریم این روند رو به رشد تداوم داشته باشد.

ابوالفضل رفیعی با تاکید بر اینکه ورزش نقش ارزنده و به سزایی در سلامت جامعه و نیز ایجاد امید ایفا می‌کند، افزود: با نگاهی به ورزش همگانی درمی‌یابیم که این حوزه تا چه حد توانسته است نقش خود را در ایجاد سلامت در جامعه به خوبی ایفا کند، به همین خاطر معتقدیم در شرایط کنونی جامعه، ورزش یکی از نیازهای جامعه بوده و باید به آن بیش از پیش بها دهیم.

وی با یادآوری اینکه امروزه جوامع مختلف در تلاش برای درخشش و کسب موفقیت در عرصه ورزش قهرمانی هستند، ادامه داد: بدون شک، اهمیت ورزش قهرمانی بر کسی پوشیده نیست، به همین خاطر یکی از وظایف مدیران ورزشی استان، تلاش برای توسعه ورزش قهرمانی و نیز فراهم کردن زمینه و زیرساخت در راستای تحقق این مهم است، از این توجه به ظرفیت‌هایی که در این عرصه داریم، بسیار حائز اهمیت است.

جواد بازرگان مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان شد

این مسئول با بیان اینکه باید سهم استان را در رشته‌های مختلف در سطح کشور ارتقا دهیم، اظهار کرد: توجه به اخلاق ورزشی در کنار توسعه آن، توجه به ورزش بانوان و کسب موفقیت‌های روزافزون در این زمینه نسبت به گذشته، توسعه ورزش معلولان و نیز مناب‌سازی اماکن ورزشی در این زمینه از جله اقداماتی است که انتظار داریم مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در این مسیر گام بردارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان در ادامه، توجه به بازی‌های بومی و توسعه عادلانه امکانات به ویژه در مناطق محروم را جزو اولویت‌های ورزش استان برشمرد و خاطرنشان کرد: در حوزه جوانان نیز بیشترین نیاز کشور مربوط به سیاست‌های جمعیتی و بحث اشتغال است، به همین خاطر نظارت بر فعالیت و عملکرد سمن‌هایی که در این زمینه حضور جدی دارند، باید با جدیت دنبال شود.

مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان زنجان نیز در ادامه این مراسم با تاکید بر اینکه فعالیت در حوزه ورزش باید منطبق با بیانیه گام دوم انقلاب باشد، عنوان کرد: یکی از پیام‌های این بیانیه به مسئولان است که اظهار می‌کند باید حلقه مدیریتی را برای نسل جوان باز کنید و از طرفی به جوانان گوشزد می‌کند که خود را به مدیران تراز انقلاب برسانید تا در این عرصه حضوری موفق داشته باشید.

جواد بازرگان مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان شد

جواد بازرگان، وجود ۳۶ میلیون جوان در کشور را یک ظرفیت ارزشمند دانست و گفت: سازندگی چله دوم انقلاب بر عهده جوانان است، بنابراین معتقدیم صاحبان تمدن نوین، جوانان خواهند بود. فراموش نکنیم که جوانان نقش خود را در همه عرصه‌ها به خوبی ایفا کرده‌اند و این موضوع را می‌توان در دوران دفاع‌مقدس به عینه مشاهده کرد، جایی که جوانان اتفاقات بزرگی را در این جنگ تحمیلی رقم زدند.

وی با اشاره به اینکه توسعه ورزش همگانی بر کسی پوشیده نیست، خاطرنشان کرد: توسعه ورزش قهرمانی در کنار اخلاق ورزشی باید جزو اولویت‌ها باشد. همچنین توسعه ورزش قهرمانی، زمینه‌ساز ایجاد نشاط در جامعه و نیز تشویق و ایجاد انگیزه برای گروه‌های مختلف جامعه برای حضور در این عرصه است که برای تحقق این امر باید شاهد حضور جدی بخش خصوصی در این عرصه باشیم.

جواد بازرگان مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان شد

جواد بازرگان مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان شد

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید