با پیگیری‌های استاندار/ نخستین پرواز فرودگاه همدان به مقصد کیش انجام شد


با پیگیری‌های استاندار/ نخستین پرواز فرودگاه همدان به مقصد کیش انجام شد

همدان_ایرنا_ نخستین پرواز فرودگاه همدان به مقصد کیش با پیگیری و رایزنی استاندار همدان ظهر امروز(یکشنبه) در قالب پرواز شماره 7013 شرکت کیش ایر با 100 مسافر، این فرودگاه را به مقصد جزیره کیش ترک کرد.

به گزارش ایرنا، پس از پیگیری‌های فراوان علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان، پرواز همدان - کیش برقرار شد و نخستین پرواز امروز ۲۲ اسفند با ۱۰۰ مسافر از همدان به مقصد جزیره کیش انجام شد، حالا این همت همدانی‌ها را می‌طلبد که با استقبال از پروازها در همدان مانع تعطیلی دوباره و چندباره این پروازها شوند که بیش از همه همراهی آژانس‌های مسافرتی لازم است تا پیش‌قدم در جذب مسافر باشند.

مدیر فرودگاه همدان با اشاره به پیگیری های استاندار در راستای فعالیت دوباره این فرودگاه و احیای پروازها، گفت: پس از برقراری موفق پرواز دوسویه همدان- مشهد، پرواز رفت و برگشت همدان-کیش نیز از امروز ۲۲ اسفندماه برقرار شد.

«قنبر خلیل‌پور» در آیین برقراری پروازهای دوسویه همدان-کیش افزود: قرارداد پرواز همدان - کیش (رفت و برگشت) با پیگیری استاندار همدان با شرکت کیش‌ایر منعقد شد و این خط پروازی از امروز با ۱۰۰ مسافر در مسیر فرودگاه همدان و جزیره کیش برقرار شد.

با پیگیری‌های استاندار/ نخستین پرواز فرودگاه همدان به مقصد کیش انجام شد

وی با اشاره به اینکه بر اساس قرارداد منعقد شده، پروازهای همدان - کیش در روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته انجام می‌شود، اظهار داشت: این پرواز به صورت برنامه‌ای برقرار می‌شود و مسافران می‌توانند بلیت آن را از طریق دفاتر و آژانس‌های مسافرتی با قیمت مصوب تهیه کنند.

وی ادامه داد: گنجایش هواپیمای این پرواز ۱۰۰ صندلی است و پروازهای این مسیر به صورت برنامه‌ای و توسط شرکت هواپیمایی کیش ایر انجام می‌شود.

مدیر فرودگاه همدان با بیان اینکه یکی از نیازها برای رونق صنعت گردشگری در استان، افزایش پروازهای فرودگاه و راه اندازی خطوط پروازی داخلی و خارجی است، تصریح کرد: برقراری و افزایش پروازها یکی از مواردی است که می تواند استان همدان را در رسیدن به توسعه اقتصادی و گردشگری کمک کند.

به گزارش ایرنا، خط پروازی رفت و برگشت همدان- مشهد نیز از سه‌شنبه هفته گذشته در فرودگاه همدان راه‌اندازی شد و پروازهای این مسیر در روزهای سه‌شنبه و جمعه هر هفته در حال انجام است.

فرودگاه بین المللی همدان در پنج کیلومتری شمال شهر همدان قرار دارد و مجهز به سیستم های کمک ناوبری VOR/DME و NDB است.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

اینفوگرافیک/ آمار روزانه کرونا و رنگ‌بندی شهرستان‌های استان همدان