استاندار بوشهر خواستار سرعت بخشی در اجرای تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی شد


استاندار بوشهر خواستار سرعت بخشی در اجرای تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی شد

بوشهر- ایرنا - استاندار بوشهرگفت: سرعت بخشی درتکمیل تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی شهر بوشهر برای روان سازی رفت و آمد خودروها ضروری است.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی استانداری بوشهر روز دوشنبه به نقل از احمد محمدی زاده در بازدید سرزده از پروژه تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی بوشهر و در گفت وگو با مجری پروژه خواستار فعالیت بدون توقف این پروژه شد.

وی نقش مهم پروژه تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی در روان سازی عبور و مرور خودروها را مهم دانست.

استاندار بوشهر اضافه کرد: تکمیل این پروژه نقش مهمی در کاهش ترافیک در این مسیر دارد و لازم است بر اساس برنامه زمانبندی تکمیل و راه‌اندازی شود.

وی با اشاره به اینکه منابع اعتباری پروژه تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی بوشهر تامین شده است تصریح کرد: با توجه به اهمیت این پروژه در رفع مشکلات ترافیکی، اقدامات لازم برای سرعت بخشی آن باید در دستور کار قرار بگیرد.

شهردار بندر بوشهر گفت: با انتخاب پیمانکار جدید و تجهیز مجدد و کامل کارگاه روند اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان شهید سردار سلیمانی در این شهر فعال است.

حسین حیدری افزود: پیمانکار ابتدایی پروژه تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی بوشهر در روند اجرا موفقیتی نداشت که در دوره شهردار سابق با هماهنگی دستگاه های نظارتی و بازرسی استان بوشهر پایان همکاری با پیمانکار پروژه اعلام شد.

وی بیان کرد: بعد از برگزاری مناقصه مجدد پیمانکاری توانمند انتخاب شده که امیدواریم زمینه اجرای پروژه در کمترین زمان ممکن محقق شود.

حیدری ادامه داد: این پروژه به عنوان یکی از پروژه ‎های با درجه اولویت بالا است که سعی می‌شود با پیگیری و نظارت مستمر شرایط برای بهره‌برداری هر چه سریع تر آن فراهم شود.

وی گفت: این پروژه در هدایت بخشی از ترافیک ورود و خروج و زیباسازی منظر ورودی شهر حائز اهمیت ویژه‌ای برای شهرداری است از این رو برای اتمام هر چه سریع تر آن از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد.

حیدری تاکید کرد: در اجرا پروژه‏‌های عمرانی در بوشهر اولویت با پروژه های نیمه تمام است که در این راستا از همه ظرفیت ها برای تحقق این مهم استفاده خواهد شد.

پروژه تقاطع غیر همسطح میدان شهید مطهری شهر بوشهر که پس شهادت سردار سپهد قاسم سلیمانی به نام این شهید برجسته مقاومت نام‌گذاری شده‌است عملیات اجرایی آن از تیرماه سال ۹۸ با اعتبار ۳۲۴ میلیارد و ۶۴۷ میلیون ریال آغاز شد و طبق برنامه زمانبندی در قرارداد باید در مدت ۱۸ ماه یعنی آذر ۹۹ تکمیل و به بهره برداری می رسید این درحالی است که پروژه تقاطع غیر همسطح میدان شهید مطهری بوشهر ( سردار شهید سلیمانی) هنوز به مرحله بهره برداری نرسیده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا