باشگاه پیکان می‌تواند در رشته‌هایی چون کشتی، سوارکاری، اتومبیل رانی و... فعالیت داشته باشد/ استعدادیابی فرزندان کارگران در دستور کار قرار بگیرد


باشگاه پیکان می‌تواند در رشته‌هایی چون کشتی، سوارکاری، اتومبیل رانی و... فعالیت داشته باشد/ استعدادیابی فرزندان کارگران در دستور کار قرار بگیرد

وزیر ورزش و جوانان گفت: با وجود زیرساخت‌های خوب و حمایت مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو ، باشگاه پیکان می تواند در رشته هایی چون کشتی، سوارکاری، اتومبیل رانی و... فعالیت داشته باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدحمید سجادی، در نشست با مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو با اشاره به محبوبیت کشتی در بین مردم گفت: باشگاه نام‌آشنا و قدیمی پیکان، استعدادیابی فرزندان کارگران در دستور کار قراردهد .

وی با تقدیر از اقدامات و حمایت های مدیرعامل ایران خودرو از ورزش، زحمات صورت گرفته در حوزه ورزش قهرمانی و کارگری رامود توجه قرار داد و گفت: نگاه مثبت مدیران این شرکت به ورزش بسیار ارزشمند است.

وزیر ورزش وجوانان به نقش وزارت صمت در توسعه ورزش کشور اشاره کرد و ادامه داد: این وزارتخانه با حمایت‌ ویژه، چراغ ورزش را روشن نگه داشته است.

وی با بیان این‌که ایران خودرو در حوزه های مختلفی پیشتاز بوده است، ادامه داد: با توجه به این‌که این گروه صنعتی از ظرفیت انسانی و سخت افزاری بسیار خوبی برخودار است، می تواند در حوزه ماشین های رادیو کنترلی کوچک فعال شود.

دکترسیدحمید سجادی نقش ورزش در سلامت روح ، جسم و نقش آن در تولید را مورد تاکید قرار داد و گفت:رونق ورزش، اثرات مثبتی در افزایش روحیه و ارتقا سطح سلامتی و افزایش بهره وری در کار و تولید دارد.

وی به حمایت از شرکت های صنعتی برای توسعه وزرش و تیم داری اشاره کرد و گفت: در قانون، شرایط برای همکاری و کمک به شرکت ها از جمله معافیت از مالیات، ارایه مشاوره های لازم، همکاری برای توسعه زیرساخت های سالن های ورزشی وجود دارد و وزارت ورزش و جوانان از تمام ظرفیت ها و امکانات خود از باشگاه پیکان حمایت خواهد کرد.

وزیر ورزش و جوانان، به میزبانی باشگاه پیکان برای مسابقات باشگاهی آسیا اشاره کرد و گفت: این باشگاه در والیبال از تیم های قدیمی و پایدار در کشور و آسیا است و با تمام قدرت از این میزبانی حمایت خواهیم کرد.

وی گفت: با وجود زیرساخت‌های خوب و حمایت مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو ، باشگاه پیکان می تواند در رشته هایی چون کشتی، سوارکاری، اتومبیل رانی و ... فعالیت داشته باشد.

دکترسید حمید سجادی ضمن آرزوی موفقیت برای تیم والیبال پیکان گفت: امیدوارم با تمرینات مستمر و تقویت تیم پیکان، در این دوره از مسابقات شاهد قهرمانی این تیم باشیم.

انتهای پیام/


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

حق مسکن کارگران نهایی شد+ جدول حقوق 1403