برف و مه غلیظ جاده‌های استان زنجان را فرا گرفت


برف و مه غلیظ جاده‌های استان زنجان را فرا گرفت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: اکنون محورهای مواصلاتی استان زنجان پوشیده از برف و مه غلیظ بوده بنابراین رانندگان احتیاط کنند.

عبدالحسین علی‌اکبری در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با وضعیت جاده‌های استان زنجان، اظهار کرد: اکنون در آزادراه‌های زنجان- تبریز، زنجان- قزوین، جاده‌های ترانزیت زنجان- ابهر و خرم‌دره، زنجان - میانه به دلیل بارش برف همراه با مه غلیظ شاهد لغزنده بودن جاده‌ها و کاهش دید افقی رانندگان هستیم.

وی با تاکید بر لزوم به همراه داشتن تجهیزات زمستانی اعم از لباس گرم، پتو و موادغذایی فاسد نشدنی توسط رانندگان، افزود: در حال حاضر تردد در مسیرهای کوهستانی استان فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر بوده و و راهداران استان زنجان همچنان مشغول نمک‌پاشی و ماسه‌پاشی در جاده‌های استان زنجان هستند.

این مسئول در رابطه با وضعیت سایر مسیرهای ارتباطی استان زنجان، تصریح کرد: اکنون مسیرهای ارتباطی زنجان - تهم - چورزق، زنجان- طارم، زنجان - بیجار، زنجان - دندی، دندی - تخت سلیمان، سلطانیه - خدابنده و خدابنده - همدان برفی و پوشیده از مه غلیظ است، بنابراین رانندگان احتیاط کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با تاکید بر لزوم رعایت نکات و قوانین راهنمایی و رانندگی توسط مسافران نوروزی، خاطرنشان کرد: توصیه می‌شود رانندگان عجله نکنند و از سرعت غیرمجاز و سبقت خودداری کنند.
انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بازار شب یلدا در زنجان