کرونا شبانه‌روز گذشته در دانشگاه علوم پزشکی سمنان بستری نداشت


کرونا شبانه‌روز گذشته در دانشگاه علوم پزشکی سمنان بستری نداشت

سمنان- ایرنا- رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت: کرونا از پنجم تا ششم فروردین 1401 در مراکز درمانی زیرمجموعه این دانشگاه در 6 شهرستان استان بستری نداشت.

به گزارش ایرنا، کارمان قدس روز شنبه به رسانه ها افزود: بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان بستری نشد.

وی درباره آخرین آمار شیوع ویروس کرونا بیان کرد: از ابتدای بروز و شیوع کرونا تاکنون ۵۹۹۹۴ مورد مثبت بیماری کووید۱۹ بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی پی‌سی‌آر در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شدند.

وی تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته طی از پنجم الی ششم فروردین بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، هیچ بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید۱۹ در شهرستان های تابعه دانشگاه و در مراکز درمانی بستری نشد و مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع کرونا تاکنون همان ۱۱ هزار و ۷۱۲ نفر است و ۴۸ هزار و ۲۸۲ بیمار نیز به صورت سرپایی شناسایی شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید۱۹ از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه به ۱۰۴۹۵ نفر رسید.

در تازه‌ترین رنگ‌بندی کرونایی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در استان سمنان، شهرستان‌های سرخه و آرادان در وضعیت نارنجی، شهرستان میامی، شاهرود، دامغان، سمنان و مهدیشهر در وضعیت زرد و گرمسار آبی کرونایی هستند.

هیچ شهرستانی از استان سمنان اکنون وضعیت قرمز کرونایی ندارد.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این سکانس عاشقانه سانسور شده سریال پایتخت را تا به حال ندیده اید + فیلم